papa vastaus asc-us ja hyperkromaattisia tumia!! apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen liikunut vaikka missä Meksikossa ja hengissä olen. Ihmiset myös paljon parempi ja ystävällisiä kuin kylmiä suomalaisia. Mutta suomi kotihiirit jotka pelkää mennä maailmalle siitä jaksa ymmärtä. En haukku pahalla, mutta tämä mieltä olen aina ollut:)

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Tuo maailmalle meneminen ei läheskään aina ole pelkokysymys vaan rahakysymys. Sinä tuskin liikuit Meksikossa pienen budjetin kulkuvälineillä = julkisilla? Tule sitten ulisemaan paremmista ja ystävällisistä meksikolaisista kun joudut bussissa ryöstön kohteeksi, tai jopa tapetuksi, noin esimerkiksi.

Tulehdus joka tekee solumuutoksia ei aiheuttaa syöpä
Tulehdus joka Hpv:sta aiheuttaa muutoksia voi aiheuttaa syöpä

Syöpä on nimenomaan solumuutos. Kyse on vaan muutoksen vakavuudesta ja laadusta, mikä sitten määritellään syöväksi.

Ja Milannan seuraavaan kommenttiin vielä, että HPV EI ole sukupuolitauti, tosin tarttuu sukupuoliyhteydessä, sen nyt voi saada melkein mistä vaan. Ja jos meillä kaikilla se nyt on ja se on niin vakavaa, niin miksi me ei olla jo kaikki kuoltu syöpään??

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="vieras";26684083]Syöpä on nimenomaan solumuutos. Kyse on vaan muutoksen vakavuudesta ja laadusta, mikä sitten määritellään syöväksi.

Ja Milannan seuraavaan kommenttiin vielä, että HPV EI ole sukupuolitauti, tosin tarttuu sukupuoliyhteydessä, sen nyt voi saada melkein mistä vaan. Ja jos meillä kaikilla se nyt on ja se on niin vakavaa, niin miksi me ei olla jo kaikki kuoltu syöpään??[/QUOTE]
solumuutos ei ole syöpää, se on kaukana syövästä, jokaisella meissä solumuutokset tapahtu..... nyt pakko mennä:) ja muuten en enää jaksa komentoida, täällä vihainen ja mielisairaas porukka=)

WAUTSI. Suomia on maailman turvallisin maa. Vitutuksen takia tapetaan vaimoja, miehiä ja lapsia jo melko päivittäin, käydään kimpuun ja revitetään korvia pois. Ihanaa maa....

Mä olen liikunut vaikka missä Meksikossa ja hengissä olen. Ihmiset myös paljon parempi ja ystävällisiä kuin kylmiä suomalaisia. Mutta suomi kotihiirit jotka pelkää mennä maailmalle siitä jaksa ymmärtä. En haukku pahalla, mutta tämä mieltä olen aina ollut:)

Please, Venakko muuta pois pahasta Suomesta, oikeesti, vaikka sinne turvalliseen Meksikoon jossa ei tapahdu mitään pahaa ja kaikki on paremmin- koska olet aina ollut sitä mieltä että Suomi on paska maa. Ihmeellisen nopeasti olet tämän seikan tajunnut kun ainoa kaukomatka jonka olet tehnyt on tämä ko. Meksikon-matka ja vähän olet matkustellut muutenkin... tai eikö se Viro kelpaisi, kun sielläkin on asiat paremmin.

T. Suomessa syntynyt ja 5 vuotta ulkomailla asunut, naimisissa ulkomaalaisen kanssa