Paosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pako

Vieras
Onks se sara nyt oikeesti kuollut? :(
ihan pyllystä jos on!!!

mä niin elättelen toiveita, että se oiss ollut vaan feikki juttu ja sara eläis vielä, mutta ei taida olla niin..

mä lopetin koko sarjan seuraamisen pari viikkoa sitten ja myös kaikki tutut kenen kans olen tuosta puhunut.
Taidetaan olla yliherkkiä tai jotain,mutta ei pysty katsomaan kun oon niin kamalaksi mennyt se sarja! :(
Ennen olin ihan fani..

Eiköhän Sara ole nyt veks siitä sarjasta. Ensimmäistä kertaa mä muuten tykkäsin hetken aikaa Michaelin ulkonäöstä, ilman että se on niin nössykän näköinen. Siin lopussa sillä oli semmonen "mä tapan sut" ilme. :D Mie en niin dikkaa kiltin näköisistä miehistä.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Eiköhän Sara ole nyt veks siitä sarjasta. Ensimmäistä kertaa mä muuten tykkäsin hetken aikaa Michaelin ulkonäöstä, ilman että se on niin nössykän näköinen. Siin lopussa sillä oli semmonen "mä tapan sut" ilme. :D Mie en niin dikkaa kiltin näköisistä miehistä.. :whistle:

Peesi :) Kieltämättä ollutkin ns. yhden ilmeen näyttelijä :laugh:

se mies, bruce bennet on auttanut saran piiloon :) michaen soittaa sille brucelle ja sitten ne tapaa ja se bruce vie michaelin saran luo :) neljännessä tuotantokaudessa sara on kokoajan läsnä, ainakin tuohon 7jaksoon asti on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se mies, bruce bennet on auttanut saran piiloon :) michaen soittaa sille brucelle ja sitten ne tapaa ja se bruce vie michaelin saran luo :) neljännessä tuotantokaudessa sara on kokoajan läsnä, ainakin tuohon 7jaksoon asti on ollut.

Jaahas! Kiitoksia tästä tiedosta :flower: =)

Yhteistyössä