Pakoa seuranneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Eikös se Saran pää toimitettu laatikossa Lincille, joten tusinpa palaa takaisin sarjaan.

No eilisen jakson lopussahan ne puhu siitä, että Sara on heikko lenkki ja että Scofield varmasti etsii käsiinsä sen jne jne. Koko ajan olen ollut sitä mieltä, että taatusti se on elossa vielä ja sillä haetaan vaan jotain, että se muka ois tapettu.

Tuskinpa se Linc sitä päätä niin tarkkaan tihrusti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikös se Saran pää toimitettu laatikossa Lincille, joten tusinpa palaa takaisin sarjaan.

No eilisen jakson lopussahan ne puhu siitä, että Sara on heikko lenkki ja että Scofield varmasti etsii käsiinsä sen jne jne. Koko ajan olen ollut sitä mieltä, että taatusti se on elossa vielä ja sillä haetaan vaan jotain, että se muka ois tapettu.

Mutta eikös se pää leikattu irti L.J:n nähden?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mutta eikös se pää leikattu irti L.J:n nähden?

No sellasta nyt ei ainakaan ole näytetty.

Ehei.... elossa se on. Ettekö te tosiaan kattoneet eilisen jakson loppua`?

Yhteistyössä