Naismatkustaja syyttää bussikuskia härskistä ehdotuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sara, 22 syyttää bussikuskia siitä, että tämä olisi ehdottanut hänelle päiväpanoa matkalla Jyväskylä-Joensuu.

Voi Sara! Katsoin kuviasi FB:sta. Et ole kyllä ihan sen näköinen, jolle me miehet ehdottelisimme seksiä noin vaan. Olen pahoillani.

Ja jos kuljettaja pysäytti bussin useaan otteeseen ja kävi luonasi pyytämässä anteeksi käytöstään, mikset ottanut kuvia tilanteista? Tai jopa nauhoittanut keskusteluja? Noin niin kuin todistusaineistoksi?

Voi Sara! Kyllä sinullekin vielä ottaja löytyy.

Iltalehdessä Salonen kertoo, että "hetki ehdotuksen jälkeen kuljettaja pysähtyi linja-autopysäkille ja tuli hänen luokseen pyytämään vuolaasti anteeksi.

– Hän sanoi toivovansa, ettei tästä tule mitään ongelmia, kun hän ei ole mikään psykopaatti. Hän sanoi, ettei tiennyt, mikä häneen oikein meni. Toivoin vain, että jatketaan matkaa, kun en siinä tilanteessa oikein uskaltanut tehdä mitään.

Loppumatkan nainen kertoo odottaneensa vain, että linja-autoon nousisi muitakin ihmisiä. Lopulta heitä tulikin."

Facebookissa kertomus on jo muuttunut: "Jatkuvasti tämä herrasmies palasi luokseni anelemaan anteeksi ja huolehtimaan ettei hänelle aiheutuisi tästä ongelmia (mm. pysäyttäen bussin tyhjälle pysäkille)."

Sara-kiltti! Koeta nyt päättää, kävikö kuski pyytämässä anteeksi kerran vai jatkuvasti!

Ihmettelin itse sitä että ennen rikosilmoituksen tekemistä piti asiasta kertoa ip-lehdille. Normaali ihminen olisi ollut hiljaa ja antanut poliisien hoitaa hommat. Ihmeellistä huomion hakemista.

Ehkä selviää mikä totuus tässä jutussa on, mutta ap:lle tiedoksi että jopa niitä ns rumia naisia ahdistellaan ja jopa raiskataan. Siinä ei ole ulkonäkö olennainen jos on tuollaisia "mielitekoja".

Tasan varmasti se äijä on ehdotellut. Ei kukaan keksi tollasta. Turpa kiinni vitun paskamahat nyt. Toi äijä saa toivottavasti potkut ja tuomitaan raiskauksen yrittämisestä.

Muistan tosi vanhan jutun minkä kuulin sattumalta kun olin lapsi. Nyt olen jo yli viiskymppinen. Äidin ystävä kertoi äidilleni mitä oli tapahtunut kerran linja-autossa. Kyse oli syrjäisestä reitistä ja matkustajana sattumalta oli ollut pelkästään tämä kertoja.
Kuljettaja oli pysäyttänyt yhtäkkiä metsäisellä tien osuudella auton ja ottanut jostain ison työkalun, en enää muista mikä se oli ja kehoittanut matkustajana ollutta silloin nuorta naista ulos autosta.
Nainen oli ollut ihmeissään, eikä ollut totellut kuljettajaa jostain syystä. Kummastellut miksi hänen pitäisi mennä ulos. Kuljettaja mies oli pari kertaa vielä komentanut naista ulos, mutta kun tämä ei ollut suostunut, oli lopulta tullut autoon takaisin ja lähtenyt jatkamaan matkaa. Tämä kertomus jäi minulla ikuisesti mieleen ja tietty ennakkoluulo sen mukana.

Yhteistyössä