Pankissa asioimisesta.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhymä

Vieras
Nyt tulee kyllä niin tyhmä kysymys että ei tosikaan. :D

Olen unohtanut verkkopankin käyttäjätunnukseni. Uusi käyttäjätunnus pitäisi käydä hakemassa henkilökohtaisesti pankista, mutta en ole juuri nyt sillä paikkakunnalla, minkä pankin kanssa sopimus on. Voinko siis käydä täällä vieraalla paikkakunnalla pankissa hoitamassa asiani?
 
Ellet mene omasta kotipankistasi hakemaan, saat henkkareilla ne saman pankin toisesta konttorista. Niiden pitää vain soittaa siinä kotipankkiisi ja varmistaa henkilöllisyytesi. Näin mulla OP:ssa juuri pari kk sitten.
 

Yhteistyössä