V "vieras" Vieras 12.10.2010 #54 Olin koko ajan sairaala-apulainen, 5 kierrosta pelasin. Vähäsen hävettää, että monet noista jutuista luin moneen kertaa keväällä yhtiin pääsykokeisiin ja silloin ne oli ihan kirkkaasti muistissa.
Olin koko ajan sairaala-apulainen, 5 kierrosta pelasin. Vähäsen hävettää, että monet noista jutuista luin moneen kertaa keväällä yhtiin pääsykokeisiin ja silloin ne oli ihan kirkkaasti muistissa.
D Darwinin leski Aktiivinen jäsen 28.12.2005 23 971 0 36 12.10.2010 #55 BV, joko teitin kolmonen on nähnyt maailman? Mä en ole ihan kalenterissa enkä muista laskettua aikaa.
BV, joko teitin kolmonen on nähnyt maailman? Mä en ole ihan kalenterissa enkä muista laskettua aikaa.
V v Vieras 12.10.2010 #58 pari kolme kertaa ku pelaa nii oppii jo kysymykset joten vikalla kerralla lääkisläinen Taidanpa kuitenkin jättää lääkikseen hakemisen väliin...
pari kolme kertaa ku pelaa nii oppii jo kysymykset joten vikalla kerralla lääkisläinen Taidanpa kuitenkin jättää lääkikseen hakemisen väliin...
S Sasuko Vieras 07.11.2010 #59 Pääsin ylilääkäriksi muutaman kiekon jälkeen kun ensin olin osastonhoitaja ja sitten lääkisläinen. Oliskin noin helppoa ylilääkäriksi pääseminen
Pääsin ylilääkäriksi muutaman kiekon jälkeen kun ensin olin osastonhoitaja ja sitten lääkisläinen. Oliskin noin helppoa ylilääkäriksi pääseminen