Pankaas pelaten - menisittekö heittämällä lääketieteelliseen?

[QUOTE="vieras";22202471]sairaala-apulainen, but I don't think so, onneksi ei oo tarvetta vaihtaa noin radikaalisti ammattia :D[/QUOTE]

Kyl kuule, nää ei oo leikin asioita... Paas vaihtaen vaan, Älypää tietää!! :D

Jaaha, taitaa olla aika aloittaa Galenoksen pänttääminen oikein tosissaan ensi kevään pääsykokeita varten, näköjään viime vuonna opitut asiat on kummasti haihtuneet mun päästä. :D Sairaanhoitajaksi asti pääsin vain.

[QUOTE="vieras";22209488]Jaaha, taitaa olla aika aloittaa Galenoksen pänttääminen oikein tosissaan ensi kevään pääsykokeita varten, näköjään viime vuonna opitut asiat on kummasti haihtuneet mun päästä. :D Sairaanhoitajaksi asti pääsin vain.[/QUOTE]

Sinäkö oot kanssa hakenut keväällä jo? Jäikö miten kauas?

Pilkkua vaille valmis oon, ja silti vaan muutamaan osasin vastata ;D Päässyt nuo preklinikan asiat näköjään unohtumaan, ei enää peroksisomit muistu mieleen. Onneksi ei tarvi enää pyrkiä uusiksi.

tarpeeksi kauan kun menee väärin ni alkaa päästä pidemmälle kun tulee samoja kysymyksiä :D

pääasiassa ollu potilas, pari kertaa sairaala-apulainen ja nyt lähihoitaja :D

ja sh oon oikeesti :)

[QUOTE="vieras";22210583]Juu hain keväällä. En kovin tosissani vielä jaksanut päntätä ja Galenoksestakin jäi puolet lukematta, joten aika kauas jäätiin, joku 15 pistettä jäi uupumaan. :D Nyt opiskelen laboratorioalaa amkissa ja valmennuskurssille olen ilmoittautunut, joten katsotaan josko ensi vuonna onnistaisi.[/QUOTE]

Vähän samalla linjalla mennään siis :D Mihin hait? Minä oon nyt kätilöpuolella, muttamutta... Ehkä haen, ehkä en. Riippuu mihin vaiheeseen saan lukemisen. Viimeksi hain puoliteholla kun oli kirjoitukset enkä ehtinyt lukea kirjan kuin miten kuten :/

Vähän samalla linjalla mennään siis :D Mihin hait? Minä oon nyt kätilöpuolella, muttamutta... Ehkä haen, ehkä en. Riippuu mihin vaiheeseen saan lukemisen. Viimeksi hain puoliteholla kun oli kirjoitukset enkä ehtinyt lukea kirjan kuin miten kuten :/
Mä hain itse asiassa eläinlääkikseen. :) Mutta lääkis kun lääkis, ainakin pääsykokeiden osalta, nehän on ihan samat. Nyt oon vähän alkanut pähkäillä, josko sittenkin hakisin ihan ihmislääkikseen tänä keväänä. :D Onneks ei tarvi vielä päättää, pänttäämiseen se ei kuitenkaan vaikuta mitenkään.

Sulla on ainakin tuoreessa muistissa kemiat ja muut, jos kirjoitit viime keväänä. Mä kirjoitin jo toissakeväänä, onneksi nyt tulee hyvin preppausta tuolla koulussa. Ootko sä johonkin valmennuskurssille ajatellut mennä? Sairaan kalliitahan ne on, mutta näyttäis monilla tuottavan tulosta.

vieras, kyllä mäkin pohdin pitkään eläinlääkiksen ja tavislääkiksen välillä... Ja toisinaan pohdin vieläkin.

En kirjoittanut kemiaa ja multa puuttuukin siitä pari kurssia, niitä pitäis vähän verestää. Fysiikka on vahvempi. Menen kurssille juu, tammikuussa alkaa...

Yhteistyössä