nainen
Niin mutta kun tämä ap haluaa yhtenä päivänä lapsen vaikka syö lääkkeitä ja seuraavana päivänä ei taas haluakkaan kun ei tiedä mitä ne lääkkeet voi lapselle tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja senni:Joopajoo... ja huoh. Sulle on vissii kaikki mielenterveyshäiriöt sellanen juttu, että niistä kärsivät EI OSAA ILMAN SUN APUASI MIETTIÄ LASTEN SAANTIA.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Uskaltaisin jos olisi aihetta jollekkin tutulle sanoa. Ja tosiaan kun sen ensimmäisen mielipiteeni laitoin niin ystävyydellä sen laitoin. Jos minulla olisi esim. ystävä joka sairastaisi jotain mielenterveysongelmaa niin aivan hyvin voisin häneltä ystävällisesti kysyä että onko hän harkinnut asiaa tosissaan. Tuskin hän siitä suuttuisi samalla tapaa kuin sinä.
Tajuutko, että jokainen tuntee itse sairautensa parhaiten, ellei ole täysin sairaudentunnoton ja paranoidi- ja sitä ei paniikkihäiriössä olla.
et vissii tajua, kuinka ärsyttävää on ku joku tulee neuvomaan että "ootkos nyt miettinyt asiaa". OLETKO SÄ VASTUUSSA MUISTA???
Mulla ratkee kohta pää
Ja en ole yrittänyt SINUA neuvoa.