paniikki.. vedet meni

• Viestiketjun aloittaja synnyttämään
  • Ensimmäinen viesti
"viiden äiti"
Eipä olisi tullut mieleenkään tänne tulla, kun kuopukselta vedet meni. Lapset vain isälleen ja taksilla matkaan. Neljäntenä vuorokautena vasta syntyi sektiolla.

"niin"
[QUOTE="viiden äiti";24107066]Eipä olisi tullut mieleenkään tänne tulla, kun kuopukselta vedet meni. Lapset vain isälleen ja taksilla matkaan. Neljäntenä vuorokautena vasta syntyi sektiolla.[/QUOTE]

Lue myöskin aloitus.

onnea vauvasta :)
mullakiin oli pari kk sitten phks:ään meno, nippa nappa kerettiin synnytyssaliin saakka. oli supistellu säännöllisesti pari tuntia, lähdettiin puol yks yöllä synnärille ku en enää kestäny kipua, varttia vaille oltiin synnärin aulas ja sillon oli jo aivan järkyttävä ponnistamisen tarve. pikkuäijä oli pihalla 5min yli tasan. ja tämä siis oli toinen synnytys mulla. jos ois viel hetken aikaa ollu kotona pidempään nii muksu ois tod.näk syntyny autoon :D

Ap. oli kirjoittanut viestinsä lapsivesien menosta eilen klo 21:53,

Sitten sisko tulee ilmoittamaan että vauva syntyi eilen klo 21:55, että lapsi oli syntynyt ambulanssin paareille synnärin aulassa...no tuskinpa äiti kesken (alkavan) ponnistusvaiheen oli ekaa viestiään tänne laittanut?????

Joo...

Jollakin ollut varsin lennokas ilta eilen:LOL:

"mä"

Sitten sisko tulee ilmoittamaan että vauva syntyi eilen klo 21:55, että lapsi oli syntynyt ambulanssin paareille synnärin aulassa...no tuskinpa äiti kesken (alkavan) ponnistusvaiheen oli ekaa viestiään tänne laittanut?????

Joo...

Hyvin luit kellon ajan aloituksesta.... Hohhoijaa...

rops

Joo...

Luepa uudestaan ja h i t a a s t i, että ymmärrät, myös numerot.

"vieras"

Joo...

21:08 kirjoitti tilaavansa ambulanssin. Aika tarkalleen 8 vuotta sitten oli vauhdikasta menoa meillä. 10 min ehdittiin sairaalassa olemaan (matkaan meni toiset 10 min), kun meidän eilisen synttärisankari syntyi. Muistan kuinka seisoin vastaanotossa jalat ristissä odottamassa synnytyssalia, kun rupesi ponnistuttamaan.

Eilen 21:53 #1 synnyttämään

Vierailija paniikki.. vedet meni
ja mies tulossa kotiin.. kaipaisin jutt seuraa siihen asti etten keskittyis näihin suppareihin mitkä alkaa tuntu aolevan ihan helvettiä.... miehellä menee vielä reilu puoli tuntia ja sitten phks:sään

(Mulla lukee vain näin. En tiedä miten teillä muilla sitten lukee?)
:confused:

rops
Eilen 21:53 #1 synnyttämään

Vierailija paniikki.. vedet meni
ja mies tulossa kotiin.. kaipaisin jutt seuraa siihen asti etten keskittyis näihin suppareihin mitkä alkaa tuntu aolevan ihan helvettiä.... miehellä menee vielä reilu puoli tuntia ja sitten phks:sään

(Mulla lukee vain näin. En tiedä miten teillä muilla sitten lukee?)
:confused:
Laita kellos aikaan!

Eilen 20:53 #1
synnyttämään
Vierailija
paniikki.. vedet meni

No himputti. Näköjään on kello tunnin väärässä, anteeksi. Tämä ko. tietsikka ollut kaverilla rempassa, näköjään kello elää talviaikaa. Mutta enpä arvannut että väärä aika tallentuu myös MUIDEN kirjoittamien mielipiteiden kohtaan, siis jos kello on MUN koneella väärässä ja toisten tekstit oli kirjoitettu eilen....hmhh, tjaah. Taidan olla väsynyt.:headwall:

P.s. Tai mitä lie aikaa elää sitten. Good night.

Viimeksi muokattu:
äitioon
[QUOTE="vieras";24107807]21:08 kirjoitti tilaavansa ambulanssin. Aika tarkalleen 8 vuotta sitten oli vauhdikasta menoa meillä. 10 min ehdittiin sairaalassa olemaan (matkaan meni toiset 10 min), kun meidän eilisen synttärisankari syntyi. Muistan kuinka seisoin vastaanotossa jalat ristissä odottamassa synnytyssalia, kun rupesi ponnistuttamaan.[/QUOTE]

Ja mun poika täytti eilen 15v. Vauhdikasta olisi ollut meilläkin, jos en muusta syystä olisi mennyt äitipolille. Luulin meinaan että on virtsatietulehdus. Ottivat kokeet, normaalit. Halusivat katsoa kohdunsuun ja ottaa käyrää. Mä en edes tajunnut että supisti ( uudelleen synnyttäjä) ja olin 7 cm auki. Olisin lähtenyt kotiin, muttei tietty päästetty. Vielä 40 min ennen kun syntyi, pyysin päästä kotiin, kun mitään ei tapahdu. Kun ekan kerran jotain tuntui, sain alkaa ponnistaa. Oltiin sairaalassa noin 3 tuntia mukaan lukien ne vti tutkimukseet ja vastaavat. Kotona ei oltaisi ehditty edes autoon, jos olisin lähtenyt kun alkaa tuntua. Taitaa nää heinäkuun alun vauvat olla vauhdikkaita.

Yhteistyössä