Ihanaa ja kaunista huomenta!
Kiitos ihanasta yöllisestä sessiosta, se oli niin taivaallisen ihanaa. Vai olitko hereillä vielä tuhon aikaan

Sinulla on varmasti silmät aivan ristissä tänä aamuna sitten

)
Nukuitko hyvin
ja kerro mitä teit ennen nukkamaan menoa
mitä ja miten sen teit
?
Ai miten hoitelin itseni
koneen ääressä, avasin kylpytakin ja hitaasti hyväilin kullini joka oli niin kovaa ja suonikas, kuvittelin että ne olivat sinun kädet joka kosketti minua..otin kovemman otteen kullistani ja runkkasin itseni tosi pitkin vedoin..pysähdyn välillä ja taas jatkoin
katselin kullini joka oli niin turvoksissa ja niin suonikas..kuvittelin että tulit syliini istumaan aj ohjasit kullini syvälle kosteaseen pilluun ja hitaasti tulitkin alemmas kunnes kullini olis aivan pohjassa. Kiihdytin vauhtini
oli ihana olo
jatkoin runkkamista
tunsin kuinka veri kiersi kehossani kovalla vauhdilla
en voinnut enää lopettaa
minulla oli pakko jatkaa..lisää..lisää..lisää
ja laukesin
aaaah
spermat lensi vartalolleni ja sitä tulikin tosi paljon
oli niin ihana tunne
hyväilin itseni vielä hetken koska olinkin kiimainen ja kaluni seisoi vaan
.koko vartaloni oli ihanasti tahmainen..
Vai onko sinulla köyhä mielikuvitus, mistä lähtien? Minun mielestä sinulla on tosi ihanaa mielikuvitus

Mukava kuulla että olet oppinut utta ja paljon ja aina voi jokainen oppia lisää. No kun nyt joudut avaamaan koneesi niin joudut varmastikin katsomaan olenkin kirjoittanut jotain, mutta senhän sinä jo tiesi että olen jo kurkkinut tänne
Vai ketut siellä ulvoaa
kai nekin etsii jonkun joka kanssa ne vois pelehtiä
keskellä yöllä..
Joo, tunnen kyllä miten poskeni kuumottaa
.vai johtuuko se että aurinko lämmittää tähän aikaan
tai sitten se on siitä että ehkäpä sinä ajattelet minua

)
Toivottelen sinulle oikein mukavaa päivänjatkoa.
Suukkojakin lähetän
noin..perille tuli
joka puolelle..
Ei nyt on pakko mennä kahville että saan siniset silmäni auki ja aivot ja ehkä muutakin toimimaan...

))