Panettaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tapsa46
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai kahvia vielä... noh,ehkä et nukahda kesken ;)
Mun laajakaistaa on rempattu päivä, jos häviän syy on sen.
Hoitoaine hiuksissani tuoksuu aika hyvälle, huomaatko? Laittaisitko sinä iholleni kosteusvoidetta?

Joo, juon kahvia sen takia koska minulla on hieman päänsärkyä, mutta kyllä se siitä. Vai onko sinulla ongelmia laajakaistan kanssa…minunkin kone tökkii…ehkä on merkkinä että halutaan tökkiä sinun kanssa ;))

En voi olla huomaamatta miten hyvälle se tuoksuu…. Mielellään saat laittaa kosteusvoidetta, teksi hyvää ja tulenkin sopivasti liukas… ;)

Joo, juon kahvia sen takia koska minulla on hieman päänsärkyä, mutta kyllä se siitä. Vai onko sinulla ongelmia laajakaistan kanssa…minunkin kone tökkii…ehkä on merkkinä että halutaan tökkiä sinun kanssa ;))

En voi olla huomaamatta miten hyvälle se tuoksuu…. Mielellään saat laittaa kosteusvoidetta, teksi hyvää ja tulenkin sopivasti liukas… ;)

Se paine tuntuu siis jo päässä asti... Tiedän, mikä auttaa... Anna kun laitan koko kehoosi voidetta, aloitan selästä...miehen selkä on aina kiihottanut minua... lihakset... vyötärö... peppu... oletkin aika kuiva... vielä ;)
Hieron myös ohimoitasi, otan pääsi syliini... hivelen kasvojasi... leukaasi... En voi vastustaa huuliasi.. nam...

Tökkiikö suinkin kone? Minulla kone käyttäytyy kuin siirappia..

Niin päänsärky on ja kyllä sinun kädet tuntuvat hyvältä…oooh ihanaa kun voitelet selkäni… Vai olenko kuiva ;) Luulen että kyllä sinun käsittelyssä tulen hyvin kosteaksi… Juuri noin hieroo kasvojani ja leukani…ja älä ohita suuni…aah, mikä ihanaa suudelma…

Kone todella tökkii, hidas.
Sinua on kiva käsitellä! Käteni on hellät ja pehmeät, pianistin sormet kuitenkin aika napakat, huomasitkin ehkä jo... Suukkosi ovat namia! Maltan kuitenkin mieleni ja jatkan sinun kostuttamista... rintasi on ihana... vatsasi... lantiosi... reitesi... Huomaan kyllä pullistelusi, sitä ei voi olla huomaamatta! Huokailet niin autuaana silmät kiinni... En malta... alan pehmeästi silittelemään etumustasi...

Joo minunkin kone on tosi hidas…kestää ja kestää ..saan hikisesti viestini edes menemään :( Mitä tehdään jos kone jumittuu ?

Huomaan että pidät hoidella ja voidella minut….huomaan kuitenkin kuinka napakasti otat kiinni ja se tuntuukin tosi hyvältä..minähän huokailen välillä. Ja kun suutelet minut niin sinun pehmeät ja kosteat huulet maistuvat hyvältä, suutelet tosi taitavasti… Sinulla on vaikeaa lopettaa suutelemista ja jatkat kuitenkin voidella minut…rintani..vatsalle…huomaat miten hengitän hieman raskaasti…ja en vaan voi sille mitään että kaluni kovenee…täällä on niin ihanaa olla…hellästi silittelet etumustani….aaaah…

Joo minunkin kone on tosi hidas…kestää ja kestää ..saan hikisesti viestini menemään... :(

Huomaan että pidät hoidella ja voidella minut….huomaan kuitenkin kuinka napakasti otat kiinni ja se tuntuukin tosi hyvältä..minähän huokailen välillä. Ja kun suutelet minut niin sinun pehmeät ja kosteat huulet maistuvat hyvältä, suutelet tosi taitavasti… Sinulla on vaikeaa lopettaa suutelemista ja jatkat kuitenkin voidella minut…rintani..vatsalle…huomaat miten hengitän hieman raskaasti…ja en vaan voi sille mitään että kaluni kovenee…täällä on niin ihanaa olla…hellsäti silittelet etumustani….aaaah…

Sitten on sormeiltava itseä näppiksen sijaan ;)
Sinähän alat olemaan malttamaton! Otan riemumielin kuuman kalusi käteeni... käteni on vielä rasvasta liukkaat... isonet entisestään... puristelen toisella kädelläni hellääkin hellemmin pallejasi... toinen käteni liikkuu jykevässä kalussasi... eteen... ja taakse... vedän esinahkasi kokonaan taakse ja alan hieromaan liukkaalla kädelläni terskaasi... huokailet onnesta... yrität nousta ja ottaa minut käsittelyysi, mutta en suostu, työnnän sinut takaisin selällesi, nyt on sinun vuorosi nauttia... naisesta...

Kuule Leena, tämä on ihan mahdotonta saada viestini menemään..kone tökkii ja painelen lähetä nappia moneen kertaan että saan viesti menemään...grrr :(
Oletko surullinen jos poistun täältä? Ei ole tarkoistus olla tyly sinulle, mutta mitä teen kun ei tämä toimii kun pitäsi... Mielellään viettäisin aikaa sinun kanssa täällä. Voidaanko otaa tämän uusiksi vaikkapa huomenna illalla? Toivottavasti.. En tiedä jos saat tämän viestin edes mutta sinnikkäästi yritän....

Ei todellakaan toimii. Tökkii ja tökkii...

Olen todella pahoilani tästä ja en todallakaan haluan loukata sinut. Näin kauan kesti enen kuin sain viestini sinulle...Olen jopa bootanut koneen moneen kertaan mutta ei auta.
Niin voidaan sanoa että se siitä turvaseksistä.. Voi hitsi sentään...
Toivottelen kuitenkin hyvä yötä ja kauniita unia.
Toivottavasti posket ovat vielä huomenna punaiset kuumuudesta ;)
Suukoja ja halit!

Kaunista huomenta! Toivottavasti päiväsi ei tökkii yhtä pahasti kuin linjat eilen illalla…Jos edelleen posket kuumottaa niin muista juoda paljon….se viilentää ;))
Vietä kiva työpäivä ja kurkkaan tänne taas päiväsaikaan…

Tuulinen tuulahdus!
Feikit on tyhmiä, mutta kieltämättä tuo netti-impotentti rupesi vähän naurattaan... Ja minä; nettiseksistä päänsärkyä ;))
Kuule, en ole mikään tiukkapipo, en kai minä voi tuollaisesta nokkiini ottaa? Joskus en edes huomaa ottaa vaikka pitäisi, elämä on helpompaa, kun ei ihan kaikkeen jaksa älähtää...
Mulla on ollut ongelmia laajakaistan kanssa, juuri eilen vielä tekniikka touhusi yhteyksissä omiaa ja minäkin muuttelin modulaatioita. Hieno termi, toivottavasti meni oikein ;) Saatan siis edelleen hävitä tuosta noin vaan, mutta syy ei ole minun.

En sitten eilenkään kyennyt auttamaan sinua mukaviin uniin... jokohan tänäiltana onnistuisi? Kyllähän sitä kaikenlaista kivaa tulee mieleen ja veri lähtee kiertämään...
Ainiin, ""unohdit"" kertoa itsestäsi vähän? Sovitaan vaan, että en ole siskosi. Minulla ei ole edes veljeä, eikä kyllä siskoakaan. Kertoisit kuitenkin jotain, maailma on niin pahuksen pieni... Ajattelepa, jos istumme samassa palaverissa ja odotamme vain pääsyä netin ääreen toisistamme tietämättä? Siis; ammatti, paikkakunta, siviilisääty, varallisuus ja mielihyvän lähteet? Eikö noita aina kysytä? Vastata voi mitä haluaa ja mihin haluaa, ja MITEN haluaa...

Ai niin, työpäivää... Sitä niin ja taas. Tämänpäiväinen hommani on ihan kiva, ei rutinoita, mutta se vaatii keskittymistä, tarkkaa silmää ennenkaikkea ja vakaata kättä. Pakko...

Juu, ei noista feikistä tarvitsee ottaa herneen nenään vaikka ne naurattaa ;) Jos niitten kanssa alkaa heittää läppää niin se ikinä lopu. Sinä sait sitten illalla….päänsärkyä…on tämäkin tarttuva tauti netissä oleminen ;))

Ei voikaan eikä saa ottaa nokkiinsa kun linjat menevät sekaisin, ehkä kuumuudesta. Harmitti vaan kun oli niin mukavaa.. ja olo…niin lämmin…joka paikassa, hih…

Modulaatio…olipa hyvä termi ;))) En minä tiedä jos se on oikea termi mutta kieltämättä kuulosti tosi hyvältä ;))) Taidan alkaa käyttämään se jatkossa…

Kyllä eilen veri kiersi ja mieleeni tuli vaikka mitä mukavaa, ja olihan toi voitelujuttu tosi kivaa..olisi kivaa jatkaa…tuli niin ”liukas” olo..ja olipa hankala istua koneen edessä... ;))

No täällä ei kannata kertoa kaikki yksityisasiat itsestä, kuten varmaan ymmärrät. Kuten sanoit niin maailma on todella pieni... Olisihan se aikamoinen sattuma jos olisimme samassa palaverissa ja odotellaan kuumeisesti pääsyä nettin… Sen verran voin kertoa sinulle että olen etelä suomesta…auttoiko toi jotenkin, vai oletko sinäkin samalta alueelta?

Minulla on sellainen leppoisa päivä tänään, istun paljon puhelimessa ja rupattelen mukavia asiakkaitten kanssa… Kiva että sinulla on kiva työpäivä tänään ja tarkkaa silmää ja vakaa kättä sitä tarvitaan monessa tilanteessa…jopa voitelusessiossa .. ;))

Ei hätää, sitä kosteusvoidetta kyllä riittää... ja suihkussakin käydään ainakin päivittäin ;) Ajattelin kyllä tänään, että voisi olla taas saunan vuoro, se tekee niin kivaa... Tykkään vähän hemmotella itseäni, ensin reippailemaan ulos ja sitten kuumaan saunaan ja... Mulle on ulkoilma aika tärkeä, tai en oikeastaan voi elää ilman sitä, pakkomiellekin ehkä. Eilenkin oli tosi hienoa; kaksi täydellistä sateenkaarta loisti taivaalla, kun keräsin kimpun kieloja nuuhkittavakseni. Nautin siis kaikin mahdollisin tavoin elämästäni!

Ei sinun noin kamalan paljon ja tarkkaan olisi tarvinnut itsestäni kertoa... Totta, ei täällä kannata. Mutta eipä tuo paljon auttanut. Etelä-Suomessa minäkin. Työalueeni on aika laaja... Ehkä kerrot päivittäin, minkälainen kraka sinulla on kaulassa, voin sitten potkaista pöydän alta, jos tunnistan ;) Se olisi kyllä jo aika paha... saattaisi konseptit seota, vaikka aika kova luu olenkin.

Minun päiväni ei olekaan niin leppoisa kuin luulin, häviän koneeltakin sinne ihmisten pariin. Ole varovainen, saatan ilmestyä livenä juuri, kun minua vähiten osaat odottaa... Nyt menee iltaan, skarppaan itseni raakaan bisnekseen.
Muuten, kun katsot ikkunasta nyt ulos, mitä näet?

Minähän ajattelin jo että eilen meni koko tuubi kosteusvoidetta ihan hukkaan…hyvä että löytyy lisää ;)
Kyllä sauna on tosi ihanaa, siinäkin minä viihdyn kun saa ottaa löylyt ja nauttia…siellä voi sitten ajatukset lentää…ja tulehan siellä posket punaisena…tai jotain muuta… ;)) Kyllä minäkin pidän olla ulkona ja juuri noin kuten sanoit ekaks ulos ja sitten kuumaan saunaan…aaah. Sehän on ihan hyvä kun hemmottelet itsesi siinähän tulee hyvä mieli. Vai sateenkaaria näit taivaalla…täälläpäin suomea en nähnyt ollenkaan, mutta taidat sitten olla jossain missä satoi eilen…missä sitten mahdat olla.?

Eikös kertonutkin paljon itsestäni, hih… Ajattelin kun tässä foorumissa ollaan niinei kannata kertoa kaikki asiat. Vai sinäkin etelä suomessa työskentelet ;))) Non tänään minulla on sellainen sinertävä kraka jossa on vaaleanpunaiset raidat noin viistosti, ja paita samaan sävyyn. Nyt varmasti jo voit minut tunnistaa ;)) Älä potkaisee pöydän alta, se voi sattua vaikka kova se voi olla…sen jälkeen ei oli mitään hyötyä ja joudut hoitamaan ja hellimään paikkojani…joudut laittamaan voidetta taas… ;)))

Sinulla taitaa nuo päivät vaihtaa noin lennosta, aivan kuten minunkin päivä. Ei koskaan tiedä mitä muutoksia tulee..on vaan elettävä sen työrytmin mukaan. Niin, ei sitä koskaan voin tietää koska tuletkin ihan livenä työpaikalleni….toisaalta se oli tosi kivaa, mutta en minä sinut voin tunnistaa muuta kun että sinulla on posket punaisena.. ;)) Voithan tarkentaa hieman mikäli haluat täällä kertoa niin voisin sinut mahdollisesti tunnistaa ;)

Jeps, bisneksissä pitäisi olla skarppina, niin minäkin..
Kun kurkkaan ikkunasta ulos niin näen että aurinko paistaa vaikka lupaisi vesisadetta ja se on hyvä asia, mutta muuten näen paljon liikennettä tässä risteyksissä. Entäs mitä sinä näet ?

Nyt kuumottaa jo kiireestä, järjestän hölmönä itselleni vielä senkin...
Ikkunasta näkyy: orastava ohra, orastava ei-niin-kauhean-yleinen-viljalaji, metsää, taloja kaukana, aurinko, makeaa vettä, ei liikenettä. Ja nyt vastaat sinä: ratikoita vai busseja?
Noita raitoja katselen silmä kovana! Ja kuule, en minä potki osua, vain pieni napautus sääreen, jos... Minulle riittää terävät sanavat, jos loukata haluan, en ikinä lyö tai satuta muuten mitään tai ketään, en edes nimimerkin suojissa.
Minulla tummansinen pusero, jossa valkoinen ankkuri.
Nyt ja lujaa...

Stressiä ei ole hyvää ja kun siitä tuleekin kuuma niin ei kai siinä muuta kun riisumaan ;)) Vai sellainen näkymä ikkunastasi, kuulostaa mukavalta. En näe ratikoita tai busseja…jos kurkkaan kauemmas niin meri näkyy ;))

Älä katselet noita raitoja liian tarkasti, siinä voi sitten silmät mennä ristiin rastiin…ja sitten et näet mitään… ;)) On minulla kuumat oltavat ja se johtuu työteosta, jos näet krakamiehen jolla on hihat kääritty ylös niin voit minut nähdä tai tunnistaa…Uskon kyllä että et sinä potkaise, mutta ajattele nyt jos se osuu ”vahingossa” ja siinä sitten joudut hoitamaan sen.. ;)))

Vai tummansinen pusero jos on valkoinen ankkuri…aion katsella vastaantulijoita hyvin tarkasti…mutta kyllä sinä kerroit tosi paljon itsestäsi, hihi…. Voithan kerta vielä hieman lisää…esim. tukanväri, tai mikä kantatienvarrella olet…mikäli halut kertoa..

Ei nyt tämä mies menee kaffelle…. Maistuuko sinullekin?

Huhhuh... Loppuhommat vielä jäljellä tällä vehkeellä ja sitten kyllä ulos... alkaa kypsyttään. Vika on kyllä minun, en nähtävästi osaa oikein organisoida näitä juttujani. Ja sitten tulee aina kaikenlaisia sekottaan selviä kuvioita...

Eikä edes näkynyt tuollaisia krakojakaan, eipä kyllä sitä mertakaan. Eli todennäköisyys sille, että yllättäen tapaamme on aika pieni. Ellet sitten sinä lähde sieltä merimaisemista sisämaahan päin. Krakakaulaiset hihansakäärineet ovat kyllä makuuni... kovasti! Tokihan kahvikin maistuu, mutta ehkä mieluummmin jotain muuta... sitten myöhemmin.... Keksisitkö mitään?

Vai vielä lisää pitäisi kertoa... Etpä sinäkään pahemmin mitään paljastanut :(
Olen aito brunette ja sellaisena aion pysyäkin. Kantatietä en kerro täällä, samoin toimialani on aika spesiaali. Ehkä joskus kerron, mutta muualla.
Ehkä nyt jotain voisin lisää kertoa; musiikki on minulle rakasta, ei laulu. Harmikseni vaan todettava, että ei aika riitä siihen niinkuin haluaisin, hyvät vehkeet seisovat liikaa nurkassa. Sormia pitäisi käyttää, jotta näppäryys ja nopeus säilyisi, mutta kun ei niin ei. Ei vain piano, muitakin äänilähteitä on...
Sinun vuorosi?!

Kyllä minä hoivata voin... Olen muutenkin aika kova paijaamaan... Helläkätinen ja aika rohkea. Potki en edes vahingossa! Ei minun tarvi satuttaa saadakseni helliä, uskallan ja osaan helliä muutenkin... sanoinkin... ;)))))

Vielä yksi paljastus itsestäni, olen koukussa uutisiin. En vaan voi elää pussissa tietämättä, mitä lähellä ja kaukana tapahtuu. Ehkä se ei ole pahin koukku tässä maailmassa kuitenkaan. Eli kympinuutisten jälkeen olen asemissa. Nyt hyppään toisiin vaatteisiin ja porhallan ulos, tuuleen... Näiden juttujen, ja työjuttujen, jälkeen on pakko nollata päätä. Sitten saunaan ja.... ehkä tänään se onnistuisi?

Heippa! Äsken tulin sisään kun on niin kaunis ilta.
Miten saunailtasi…oliko hyvät löylyt…ehkä posket ovat nyt punaisia ;))

Voi juku kun et nähnyt noita karakamiehiä, eli siinä suhteessa olet oikeassa, että yllättäen tapaamme… Minulla on ilmeisesti pakko ottaa suunta jonnekin sisämaahan… Eli jos näet siellä pellolla joku krakamies niin todennäköisesti se on minä ;))

Myönnän etten minä paljon kertonut minusta.. no, olen vaalea mies, iloinen sellainen, lyhyt hoidettu tukka, silmälasit….voisin tietysti tulla käymään ja tarjota vaikka…kahvia…tai jotain muuta ;)

Olen miettinyt sinunn toimialaa ja en vaan saa mitään tolkkua…tai onhan minulla pari vaihtoehtoa mutta todennäköisesti nekin mene puihin... Ja musiikista pidät mutta ei laulua…ja hyvät vehkeet seisovat nurkissa…hmmm…taidat olla hyvin näppärä käsistään sitten. Koukussa olet uutisiin…sekin on mielenkiintoista koska niin minäkin…se liittyy työhöni tavallaan ;))))