Minähän ajattelin jo että eilen meni koko tuubi kosteusvoidetta ihan hukkaan
hyvä että löytyy lisää
Kyllä sauna on tosi ihanaa, siinäkin minä viihdyn kun saa ottaa löylyt ja nauttia
siellä voi sitten ajatukset lentää
ja tulehan siellä posket punaisena
tai jotain muuta

) Kyllä minäkin pidän olla ulkona ja juuri noin kuten sanoit ekaks ulos ja sitten kuumaan saunaan
aaah. Sehän on ihan hyvä kun hemmottelet itsesi siinähän tulee hyvä mieli. Vai sateenkaaria näit taivaalla
täälläpäin suomea en nähnyt ollenkaan, mutta taidat sitten olla jossain missä satoi eilen
missä sitten mahdat olla.?
Eikös kertonutkin paljon itsestäni, hih
Ajattelin kun tässä foorumissa ollaan niinei kannata kertoa kaikki asiat. Vai sinäkin etelä suomessa työskentelet

)) Non tänään minulla on sellainen sinertävä kraka jossa on vaaleanpunaiset raidat noin viistosti, ja paita samaan sävyyn. Nyt varmasti jo voit minut tunnistaa

) Älä potkaisee pöydän alta, se voi sattua vaikka kova se voi olla
sen jälkeen ei oli mitään hyötyä ja joudut hoitamaan ja hellimään paikkojani
joudut laittamaan voidetta taas

))
Sinulla taitaa nuo päivät vaihtaa noin lennosta, aivan kuten minunkin päivä. Ei koskaan tiedä mitä muutoksia tulee..on vaan elettävä sen työrytmin mukaan. Niin, ei sitä koskaan voin tietää koska tuletkin ihan livenä työpaikalleni
.toisaalta se oli tosi kivaa, mutta en minä sinut voin tunnistaa muuta kun että sinulla on posket punaisena..

) Voithan tarkentaa hieman mikäli haluat täällä kertoa niin voisin sinut mahdollisesti tunnistaa
Jeps, bisneksissä pitäisi olla skarppina, niin minäkin..
Kun kurkkaan ikkunasta ulos niin näen että aurinko paistaa vaikka lupaisi vesisadetta ja se on hyvä asia, mutta muuten näen paljon liikennettä tässä risteyksissä. Entäs mitä sinä näet ?