Pampersin tarjous

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamatsu

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
13 752
0
36
Onko muillakin tullut postista sellainen Pampersin tarjous,että osta kesä-heinäkuun aikana 4kpl säästöpaketteja.Kun ne ean-koodit ja ostokuitin lähettää saa 20euroa takaisin.Ihan kiva tarjous.mahtaa vaan kohta olla niiden pyytäjiä palstoilla.Siis että ilmaiseksi saa ja ottaa itse tuon 20e.Reilu peli :kieh: :kieh:

Mulle tuli kanssa, ja nyt kysyn että ymmärsin oikein: eihän siinä ole mitään kohtaa, että ne ostetut vaipat pitäisi olla ostettu normaalihinnalla? Eli et ne saa olla myös tarjousvaippoja?

Kai ne tarjousvaippoja saa olla.Pitää vaan olla säästöpakkaus.Ei varmaan kelpaa sellainen pahvilaatikkotarjous,pitää kai olla tavallisia isoja pakkauksia.Onko jossain tarjouksessa niitä?

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
eikun kuitit ja koodit huutikseen! =) siellä myydään parhaillaan 50e arvoista s-ryhmän lahjakorttia hintaan 48e :laugh:

Toi on aika paha :laugh: :laugh: :laugh: Tottakai itse lahjoitan kuitin ja koodit,että joku ansaitsee 20euroa :kieh: :kieh: :kieh: Kuka sitä nyt ei itse kaipaisi 2kymppistä...

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Kai ne tarjousvaippoja saa olla.Pitää vaan olla säästöpakkaus.Ei varmaan kelpaa sellainen pahvilaatikkotarjous,pitää kai olla tavallisia isoja pakkauksia.Onko jossain tarjouksessa niitä?

tokmanni tarjoustalo maxi mitä näit nyt on.. taitaap olla pamput 10/pkt et eihän niilla kamala hinta jää jos ostaa 4pkt periaatteessa 20e. mut kannattas ostaa ässästä niin sais viel pooooonukset :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Miksi mä en saa I-K-I-N-Ä noita tarjouksia??????? |O :'(

Tuo tarjous tuli postitse ja osoitelähteenä oli väestötietojärjestelmä.Laita ihmeessä tonne otetaan vastaan sivuille ilmoitus jos joku ei siis sitä kuponkia itse tarvitse.Jokuhan jo roskiin pani.

Tuo tarjous tuli postitse ja osoitelähteenä oli väestötietojärjestelmä.Laita ihmeessä tonne otetaan vastaan sivuille ilmoitus jos joku ei siis sitä kuponkia itse tarvitse.Jokuhan jo roskiin pani.

Ai :/ Mulla on osoitetietojen luovutuskielto joten siitä vissiin johtuu etten koskaan saa noita tarjouksia...?

Ai :/ Mulla on osoitetietojen luovutuskielto joten siitä vissiin johtuu etten koskaan saa noita tarjouksia...?

Mulla ei oo kieltoa, mut silti ei tullut..

Onkohan kaikille muille tullu, vai tuleeko mahdollisesti ensi viikolla vasta??

Olis tarjoukselle käyttöä :)

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:

tokmanni tarjoustalo maxi mitä näit nyt on.. taitaap olla pamput 10/pkt et eihän niilla kamala hinta jää jos ostaa 4pkt periaatteessa 20e. mut kannattas ostaa ässästä niin sais viel pooooonukset :D

Kiitos vinkistä.Kävin tarjoustalossa ostamassa satsin.Oli tarjous voimassa just tämän viikon.

jyväskylässä citymarketin vaippahyllyssä roikkui näitä osallistumis lappuja+ palautuskuoria. cittarissa oli myös tarjous 2pakettia 20? eli kun ostaa ne 4 pakettia niin niistä maksaa vaan 20?. kappalehinnaksi yhdelle vaipalle 8senttiä ja risat... (jos pampers nyt maksaa sen 20?..)

Hirmu fiksua lähettää se nyt heinäkuun alussa ja keräysaikaa kesä-heinäkuu. Ihan varmaan onkin kuitteja kesäkuun vaippapaketeista vaikka ne itse paketit vielä löytyiski. Roskiin meni tuo tarjous.

eikö ne pahvilaatikoiden koodit muka kelpaa?

eikös kaiken järjen mukaan se nimenomaan ole säästöpakkaus, jos joku??
olis vaan kiva tietää varmaks, kun semmonen loota tuolla makaa. kiva jos jää rahat saamatta jos ne ei kelpaakaan.

Yhteistyössä