Pampersin tarjous

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sille postista kaiken maan kuponkeja ja mainoksia tipahtelee ken ruksaa lappuihin, että saa käyttää suoramarkkinoinnissa. onhan tässä sen roska/mainospostin tulvan huonopuoli, mutta joskus tulee jotain kivaakin =)

Mulle tuli kuponki postissa ja viime lauantaina Turun länsikeskuksen Citymarketissa oli pampers edustaja joka jakoi juuri näitä kyseisiä kuponkeja. Meillä pampersit on ihan ehdottomat joten pyysin kuponkeja kaks!
Vapaavalinnassa oli paketit 9,90kpl joten käytin kaikki kolme kuponkii hyödykseni ja ostin 12pkt !!! sain ne sitten tietty kuuden paketin hinnalla periaatteessa! Pampers lupasi rahat 45 päivän kuluessa tilille! Minusta aivan hirvittävän hyvä tarjous, lapsiperheessä kun vaipat on välttämättömyys --niitä on pakko ostaa niinku on ruokaakin!

Minä ottaisin suoraan pampersin sivujen kautta yhteyttä ja kysyisin että mistä kuponkeja on vielä mahdollista saada, aivan varmasti osaavat neuvoa!

sellaista!

Alkuperäinen kirjoittaja angel08:
Sille postista kaiken maan kuponkeja ja mainoksia tipahtelee ken ruksaa lappuihin, että saa käyttää suoramarkkinoinnissa. onhan tässä sen roska/mainospostin tulvan huonopuoli, mutta joskus tulee jotain kivaakin =)

Mulle tuli kuponki postissa ja viime lauantaina Turun länsikeskuksen Citymarketissa oli pampers edustaja joka jakoi juuri näitä kyseisiä kuponkeja. Meillä pampersit on ihan ehdottomat joten pyysin kuponkeja kaks!
Vapaavalinnassa oli paketit 9,90kpl joten käytin kaikki kolme kuponkii hyödykseni ja ostin 12pkt !!! sain ne sitten tietty kuuden paketin hinnalla periaatteessa! Pampers lupasi rahat 45 päivän kuluessa tilille! Minusta aivan hirvittävän hyvä tarjous, lapsiperheessä kun vaipat on välttämättömyys --niitä on pakko ostaa niinku on ruokaakin!

Minä ottaisin suoraan pampersin sivujen kautta yhteyttä ja kysyisin että mistä kuponkeja on vielä mahdollista saada, aivan varmasti osaavat neuvoa!

sellaista!

eikös se ole yksi kuponki/talous. siis ettei useampaan kertaan saa tuota 20?:a takaisin

Alkuperäinen kirjoittaja viivakoodiko:
Tuolla joku muukin jo kyseli että oliko se viivakoodi joka piti leikata vai joku muu koodi pakkauksesta?

Viivakoodi joo, ja sit se kuitti täytyy olla.

Mutta mua kans mietityttää tuo laatikkohomma.
Mistä te päättelitte, ettei se laatikko kävis? Kun siinä kupongissahan luki että "vapaavalintaisesta säästöpakkauksesta"? Eikö se loota nyt nimenomaan ole säästöpakkaus kun siinä on tuplamäärä vaippoja mitä niissä normipaketeissa....

punaolkaturpiili, säästöpakkauksen laatikoiden sisällä olevista vaippapakkauksista (2kpl) ei löydy tuota viivakoodia ja pahvilaatikon viivakoodi ei käy!

Taloudessa saapi olla monta lappusta jotka lähettää, mut tietenki sit kahteen kuponkiin on täytynyt ostaa se 8pkt vaippoja ja lähettää niiden viivakoodit ja kuitit.

tarkistin asian tänään pampersilta suoraan.

Yhteistyössä