H
"hmmm"
Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia palveluneuvojan töistä DNA Helsingin toimipisteestä tai vastaavasta?
Onko DNA palveluneuvojan duuni mukavaa vai onko työtahti sellaista,että alkaa ahdistamaan hetken kuluttua. Ainakin työpaikkailmoituksia on aina vapaista paikoista. Taitaa vaihtuvuus olla valtavaa, joten herää kysymyksiä...
Mitä tilastoja kytätään ja miten? Minkälaisia esimiehiä siellä on? Onko sisäistä kilpailua esimerkiksi myynneistä? Miten tauot toteutuu ja minkälainen on työilmapiiri? Kiitos
Onko DNA palveluneuvojan duuni mukavaa vai onko työtahti sellaista,että alkaa ahdistamaan hetken kuluttua. Ainakin työpaikkailmoituksia on aina vapaista paikoista. Taitaa vaihtuvuus olla valtavaa, joten herää kysymyksiä...
Mitä tilastoja kytätään ja miten? Minkälaisia esimiehiä siellä on? Onko sisäistä kilpailua esimerkiksi myynneistä? Miten tauot toteutuu ja minkälainen on työilmapiiri? Kiitos