Neitoperho Ohoh :O Minä en osaa nyt enää yhtään sanoa, kun kuukausi sitten yksi lääkäri sanoi, että ne on vaan tueksi, että luonnollisessa kierrossa ei välttämättä edes tarvittaisi ja asenne oli muutenkin vähän hälläväliä, eli hänelle olisi sopinut jos olisin laittanut ekan Lutinuksen vaikka vasta siirtopäivänä illalla.. Mutta tämä torstainen lääkäri olikin aivan eri maata ja yht´äkkiä Lutinus saikin toooosi ison roolin tässä PAS siirrossa joka oli edelleen luonnolliseen kiertoon. :x Huh, mutta päätin olla vaivaamatta päätäni asialla ja tunkea kiltisti 6kpl/pvä Lutinuksia ja vähennän annosta sitten hetkenkuluttua pikkuhiljaa.
Kide Juu, onneksi päästiin siirtoon! Se on pääasia vaikka muuten ohjeet vaihteleekin hirveästi eri lääkäreillä. Meillä ei ole ikinä mitattu keltarauhasarvoja, joten niiden perusteella ei voi meidän hoidossa muuttaa Lutinusten määrää. Veikkaan vain, että lääkäri oli juuri lukenut ko. tutkimuksen ja kertoi sen tulokset nyt minulle.
Mun piinapäivät matelee.. ei mitään tuntemuksia! Ei niin kertakaikkiaan MITÄÄN! :/
Kide Juu, onneksi päästiin siirtoon! Se on pääasia vaikka muuten ohjeet vaihteleekin hirveästi eri lääkäreillä. Meillä ei ole ikinä mitattu keltarauhasarvoja, joten niiden perusteella ei voi meidän hoidossa muuttaa Lutinusten määrää. Veikkaan vain, että lääkäri oli juuri lukenut ko. tutkimuksen ja kertoi sen tulokset nyt minulle.
Mun piinapäivät matelee.. ei mitään tuntemuksia! Ei niin kertakaikkiaan MITÄÄN! :/