Ä
äiti
Vieras
annoin lapselle jätskiä aamupalaksi...hyökätkää...olen varustautunut...jääkiekkokypärä päässä ja munasuojat paikallaan!!!antaa tulla!!!=)=)=)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:mä en sit ookkaan palstan paskin mutsi
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:mä oon viel huonompi, mä pyysin mun 11 vuotiasta keittään mulle aamukahvit!
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:mä oon viel huonompi, mä pyysin mun 11 vuotiasta keittään mulle aamukahvit!
Lapsityövoiman hyväksikäyttöä |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:mä oon viel huonompi, mä pyysin mun 11 vuotiasta keittään mulle aamukahvit!
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:mä oon viel huonompi, mä pyysin mun 11 vuotiasta keittään mulle aamukahvit!
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Mä en antanut edes aamupalaa, vaan vein ne päiväkotiin aamupalalle ja itse olen kotona!! Voitinko?![]()