V
Voihan itku :(
Vieras
Kävin tänään neuvolassa, LA ollut jo joten vauva syntyy hetkenä minä hyvänsä. Nyt on vain käynyt niin ikävästi, että mulla ollut useasti raskauden puolivälin jälkeen hiivatulehdus. Kerran oli niin pahana, että menin lääkärinkin. Silloin lääkäri vain käski käyttää Canestenia ja sen emätinpuikon. No, tein työtä käskettyä ja hetkeksi oireet katosivatkin. Mutta nyt etenkin loppua kohden kutina vaivannut useammin ja kysyinkin neuvolasta voiko tuosta voiteen käytöstä olla jotain haittaa kun sitä niin usein olen joutunut laittamaan. Th vaan sanoi että pitkäaikaiseen käyttöön sitä ei ole tarkoitettu. Selitin että olen aina muutaman päivän sitä laittanut 2 x vuorokaudessa ja oireet kyllä loppuneet nopeasti joten muutaman päivän jälkeen olen lopettanut käytön. Muistin ohjeet siis väärin, kotona sitten tarkistin että sitä voidettahan tulee laittaa viikon, niin ettei oireita ole 3 päivään! Olenko nyt voinut aiheuttaa tuolla rasvauksella jotain vauvalleni, pitääkö mun soittaa johonkin äitiyspolille ja kysyä sieltä vai mitä teen? Masentaa nyt ihan kauheesti ja synnytyskin pian edessä. Edelleen on kutinaa, enkä tiedä kannattaako taas rasvailla