P
"Pelokas"
Vieras
Eli siis oon 15 vuotias ja minulla on epätyypillinen bulimia. Oksentelu on jatkunnut 5kk ja olen kertonut koulun kuraattorille ja hän laittoi minut perjantgaina terveydenhoitajalle. Terveydenhoitaja sanoi että antaaa minulle vklp aikaa kertoa vanhemmille (he eivät tiedä) ja sitten maanantaina käyn siellä uudelleen ja kerron kerroinko vanhemmille vai en ja millaista hoitoa nyt olisi tarjolla. Mutta ISO ongelma on se että en missään nimessä halua kertoa vanhemmille. Aloin itkemään terveydenhoitajalla, koska se on minulle hyvin vaikea paikka sanoa vanhemmille sitä. En missään nimessä halua kertoa vanhemmille! Kuinka saisin terveydenhoitajan vakuuteltua että ei saa kertoa vanhemmille? Koska pystyisin olla oksentelematta. Ja jos vaihtoehtona on vanhemmille kertominen tai lopettaminen niin mieluummin lopetan! Kun vielä pystyn siihen. Muttta terkkari painotti sitä että hoito olisi parempi jos vanhemmat olisi mukana. Minä ja vanhempani ei koskaan puhuta mitään ja ei olla avoimia toisillemme, siksi pelkään heidän reaktiota ja käyttäytymistä. Mutta apua oikeesti, pelottaa niin paljon, kuinka voisin vakuuttaa terkkarin ettei tarvitse kertoa vanhemmille. Ja 2) jos nyt kävisi niin ettei hän suostu olla kertomatta niin kuinka asian voi sanoa vanhemmille niin ettei he saa sydänkohtausta tai ala huutamaan minulle tai itkemään?