Palstatohtorit auttakaas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tietämätön"

Vieras
Kaipailisin hieman teidän muiden palstailijoiden mielipiteitä.

Elikkä tilanne mulla seuraava:

Synnytyksestä on takana kolmisen kuukautta. Ekat kuukautiset alkoi 23.7 ja kesti normi ajan eli 6 päivää. Nyt sitten viime viikolla 6 päivä alkoi yhtäkkiä pieni verinen vuoto, jota kesti hetken aikaa (ehkä muutaman tunnin) ja loppui kuin seinään. Sitten suravana päivänä ei mitään ja sitten taas alkoi ruskea, niukka vuoto jota tuli niukasti koko päivän. Tätä ruskeaa vuotoa tuli muutaman päivän ja nyt ei mitään vuotoja ole tullut.

Kysymys kuuluukin että mitähän tuo voisi olla? Pillereitä en syö. Vatsassa jomottelee ja on niin sanottua viiltävää kipua aaltomaisesti silloin tällöin. Myös alaselkää särkee ajoittain kipu muistuttaa menkkakipuja....

Onko esim. uuden raskauden mahdollisuus vaikka ne kuukautiset tulikin juuri ja loppui n. viikko ennen tätä outoa vuotoa?

Vai voisiko olla esim. jokin tulehdus?

Kovaa päänsärkyä on ollut myös viime päivinä...

Menen kyllä lääkäriin jos tämä outo vaiva jatkuu mutta haluaisin vain kuulla muiden mahdollisia kokemuksia tai ajatuksia mistä voisi johtua.

Kiitos jo etukäteen...olen hieman hämilläni koska ikinä aiemmin ei ole mitään tuollaista ollut...

osaako kukaan sanoa mitä voisi olla? sukupuolituteja en epäile sen voi sulkea pois... ja testattu on viimeksi raskausaikana.

Eniten epäilen itse raskautta mutta voiko se edes olla mahdollista juurikin noiden kuukautisten takia...?

[QUOTE="ellu";28846899]Imetätkö? Tietääkseni hormonitoiminta tasaantuu pikkuhiljaa mutta varmaan käynti gynegologilla voi tuoda varmemman olon.[/QUOTE]

En imetä enää. Itseasiassa se tyssäs jo ekoilla viikoilla. Ja täysimetystä ei ollut missään vaiheessa kun antoivat vauvalle jo sairaalassa lisämaitoa... Joten imetyksestä se ei voi johtua...
Lapsia on jo useampi ja koskaan ei tällaista ole ollut. Raskausaikoina kylläkin ihan alussa on mitä kummallisempia vuotoja ollut mutta ei muuten.

Uusimmat

Yhteistyössä