Palstatapaaminen Helsingissä, ilmoittautukaa ken uskaltaa.

Niin siis nyt lauantaina? Pää täynnä räkää koko viiko, tänään katsoin kalenteria ja muistelin että ihanku tossa päivämäärässä tapahtuis jotain.. Olen nyt ihan pihalla mutta mikä se aikataulu siis on?
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27931133]Miksi ne tapaamiset on helsingissä kun ei läheskään kaikki ole sieltäpäin?[/QUOTE]
Onhan niitä ollut muuallakin, ainakin Turussa ja Tampereella. Luulisin, että Oulun suunnalla on aika paljon palstalaisia, joten ei muuta kuin joku oululainen järkkäämään tapaamista sinne. Tai kuopiolaiset Kuopioon jne.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27931133]Miksi ne tapaamiset on helsingissä kun ei läheskään kaikki ole sieltäpäin?[/QUOTE]

Koska näitä tapaamisia ei järjestä mikään kosminen taho vaan ihan kuka tahansa palstalainen saa ihan itse ottaa itseänsä niskasta kiinni ja laittaa tapaamisen pystyyn. Jostain syystä ne aktiivisimmat näissä asioissa on viime aikoina ollut helsinkiläisiä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27931298]Koska näitä tapaamisia ei järjestä mikään kosminen taho vaan ihan kuka tahansa palstalainen saa ihan itse ottaa itseänsä niskasta kiinni ja laittaa tapaamisen pystyyn. Jostain syystä ne aktiivisimmat näissä asioissa on viime aikoina ollut helsinkiläisiä.[/QUOTE]

Mikä kosminen taho? :confused:
 
[QUOTE="vieras";27931133]Miksi ne tapaamiset on helsingissä kun ei läheskään kaikki ole sieltäpäin?[/QUOTE]

No se riippuu siitä kuka järkkää. Jos mä järkkään, ne on Helsingissä AINA. Ole hyvä ja järkkää siellä mistä sitten ikinä oletkaan. Mrh!
 

Yhteistyössä