Palstatapaaminen Helsingissä, ilmoittautukaa ken uskaltaa.

"..."
Ja juu: Yhden aiemman keskustelun perusteella otin tannoin esille " potentiaalisen hotellihuoneen-epäkohdankin" ja sain kuulla Pomoni näkökannan asiaan:

"Ne huoneet ostettiin aikoja sitten. Jos et omaasi käytä niin soita vaikka sinne ja pyydä omalla nimelläsi siirtämään huoneen käyttöoikeus johonkin toiseen ajankohtaan , jolloin hotlaa tarvit. Se aika tavallista, mtta ei mitenkääni meiltä pois."

Huono (menestyvä, sitouttava ja tuottava) firma siis?
;)
Missä hotellissa muka maksetaan huoneet etukäteen???
 
[QUOTE="...";27899077]Itse en ole ikinä, paitsi jossain pakettitarjouksissa. Mutta miten huoneet on voitu ostaa ja maksaa, kun päivätkään eivät vielä ole olleet selvillä.[/QUOTE]

Se Itse olen saanut noin niin hyvään hintaan, että mieluiten olen sen vuoksi maksanut etukäteen huoneen.
Tuo, että ei tiedä ajankohtaa ja ollaan maksettu niin voi johtua yrityksen ja hotellin tekemästä sopimuksesta. Ja siksi ajankohta voidaan ilmoittaa myöhemmin.
 
"..."
Se Itse olen saanut noin niin hyvään hintaan, että mieluiten olen sen vuoksi maksanut etukäteen huoneen.
Tuo, että ei tiedä ajankohtaa ja ollaan maksettu niin voi johtua yrityksen ja hotellin tekemästä sopimuksesta. Ja siksi ajankohta voidaan ilmoittaa myöhemmin.
En vain tajua, mikä yritys tekee niin paskan diilin, että maksaa huoneista, joita ei käytetä. Eihän siinä ole mitään järkeä.
 
[QUOTE="...";27899158]En vain tajua, mikä yritys tekee niin paskan diilin, että maksaa huoneista, joita ei käytetä. Eihän siinä ole mitään järkeä.[/QUOTE]

Monilla yrityksillä on omat huoneet tietyissä hotelleissa. Ilmoittavat koska , ei tarvitse alkaa etsiä uutta jos hotelli on täynnä.
 
"..."
Monilla yrityksillä on omat huoneet tietyissä hotelleissa. Ilmoittavat koska , ei tarvitse alkaa etsiä uutta jos hotelli on täynnä.
Näin on, mutta harva yritys on niin tyhä, että varaa 10 huonetta ja maksaa ne etukäteen, kun sitten oikeasti tarvitseekin vain viisi huonetta. Useimmat yritykset a) selvittävät kuinka monta on menossa ja milloi ja b) maksavat sitten jälkikäteen vain niistä huoneista, jotka oikeasti on käytetty.
 
"vieras"
[QUOTE="...";27899203]Näin on, mutta harva yritys on niin tyhä, että varaa 10 huonetta ja maksaa ne etukäteen, kun sitten oikeasti tarvitseekin vain viisi huonetta. Useimmat yritykset a) selvittävät kuinka monta on menossa ja milloi ja b) maksavat sitten jälkikäteen vain niistä huoneista, jotka oikeasti on käytetty.[/QUOTE]

Iso lehtikonserni, veikkaan Ilkkayhtiötä.
Mutta oikeesti en usko, että huoneet varattu, jos ajankohtakin vielä avoin.
 

Yhteistyössä