Meinaatko et kaikilla on joku palstarooli ja sit siitä yritetään pitää kynsin ja hampain tapaamisessa kiinni?Eka ja ainoa joka kiirehti puolustamaan omaa aitouttaan.
Meinaatko et kaikilla on joku palstarooli ja sit siitä yritetään pitää kynsin ja hampain tapaamisessa kiinni?Eka ja ainoa joka kiirehti puolustamaan omaa aitouttaan.
Sanoinko mä noin?Meinaatko et kaikilla on joku palstarooli ja sit siitä yritetään pitää kynsin ja hampain tapaamisessa kiinni?
Kukaan ei tuosta edes ylläty... Yksi syy miksi en tapaamiseen todellakaan aio osallistua.Eka ja ainoa joka kiirehti puolustamaan omaa aitouttaan.
Hmm...Joo. Niin sinä just sanoit. Mitä muuta tarkoitit?Sanoinko mä noin?
Noinko mä sanoin?
Kaikki tapaamisissa olleet on kyllä ollu yhtä mukavia tai vielä mukavampia kuin palstalla.Yleensä ihmiset on kyllä livenä sympaattisenpia. Siis ainakin ne jotka on ollu tapaamisissa. Ehkä jos on tosi ikävä ihminen, niin saattaa olla ihan fiksua leikkiä mukana ja teeskennellä mukavaa.
En taida olla tuolloin vielä siinä kunnossa, että jaksaisin lähteä mukaan. Seuraavalla kerralla sittenEi näy Keittistä vielä.
Mikä se oli, en jaksa selata.Taitaa vasta yksi ravintolaehdotus olla.
Saslik.Mikä se oli, en jaksa selata.
nouuuuuuu! |otäällä menossa "tappelu" pomon kanssa.
Nyt väittääkin, jotta mummelin pitäisi tehdä juttunsa 18-20 päivän haastatteluista.
Jos saa tahtonsa perille en ole palstatapaamisen aikaan hgissä.
Heiltähän se juuri on pois, mutta jos rahaa on, niin mikäs siinä.Ja juu: Yhden aiemman keskustelun perusteella otin tannoin esille " potentiaalisen hotellihuoneen-epäkohdankin" ja sain kuulla Pomoni näkökannan asiaan:
"Ne huoneet ostettiin aikoja sitten. Jos et omaasi käytä niin soita vaikka sinne ja pyydä omalla nimelläsi siirtämään huoneen käyttöoikeus johonkin toiseen ajankohtaan , jolloin hotlaa tarvit. Se aika tavallista, mtta ei mitenkääni meiltä pois."
Huono (menestyvä, sitouttava ja tuottava) firma siis?