Mun piti osallistua, mulla oli kuvatki jo valmiina, mutta... Tuo kello... :headwall:
En mä tiä, viime viikko oli jo niin takkuinen...HALOO, väki!
Kuoliko koko palstaprojekti nyt tähän?
No samaa olen peräänkuuluttanut jo aiemmin. Mutku ei näköjään. Tosi tympeää.En mä tiä, viime viikko oli jo niin takkuinen...
Tää ois saatava ensinnäkin toimimaan niin että joku mode sais aikaiseksi vaihdettua tuon otsikon aina kun uusi aihe tulee (eli viimeistään maanantaina). Ja jos ei mitään ihan hirveetä estettä ole niin ois mahtavaa jos tämä ja tuo ruokaketju saatais pysyvästi ylös NOSTO-otsikon alle.
Samaa mieltä.En mä tiä, viime viikko oli jo niin takkuinen...
Tää ois saatava ensinnäkin toimimaan niin että joku mode sais aikaiseksi vaihdettua tuon otsikon aina kun uusi aihe tulee (eli viimeistään maanantaina). Ja jos ei mitään ihan hirveetä estettä ole niin ois mahtavaa jos tämä ja tuo ruokaketju saatais pysyvästi ylös NOSTO-otsikon alle.
Eihän nuo laita, mullakin oli pyyntö tuolla ylhäällä. Reagointi nolla.No samaa olen peräänkuuluttanut jo aiemmin. Mutku ei näköjään. Tosi tympeää.
HuhuuuuTämä taisi olla sitten tässä, kun ei kukaan sano mitään? En ihan kauhean kauan jaksa yksikseni huudella.
Kyllä.Mikähän nyt on/oli aihe? Kevät?
Hih, meillä on sitten vastaavasti vallan yliaktiivinen askartelija. Välillä ei tiedä, mihin kaiken tuon luovuuden kanssa oikein joutuu .Meillä ei ole enää noita askartelijoita.
Täällä "tehtaassa" tulee vain villasukkia.
Todella raivostuttavaa.Eihän nuo laita, mullakin oli pyyntö tuolla ylhäällä. Reagointi nolla.
Piskatti, kun unohdin koko jutun. :/No mites tälle nyt kävi?
piskatti = pirskattiPiskatti, kun unohdin koko jutun. :/
Tekeekö joku äänestyksen? Mie en oossoo.