Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

HALOO, väki!

Kuoliko koko palstaprojekti nyt tähän?
En mä tiä, viime viikko oli jo niin takkuinen... :(

Tää ois saatava ensinnäkin toimimaan niin että joku mode sais aikaiseksi vaihdettua tuon otsikon aina kun uusi aihe tulee (eli viimeistään maanantaina). Ja jos ei mitään ihan hirveetä estettä ole niin ois mahtavaa jos tämä ja tuo ruokaketju saatais pysyvästi ylös NOSTO-otsikon alle.
 
  • Tykkää
Reactions: emmiina
En mä tiä, viime viikko oli jo niin takkuinen... :(

Tää ois saatava ensinnäkin toimimaan niin että joku mode sais aikaiseksi vaihdettua tuon otsikon aina kun uusi aihe tulee (eli viimeistään maanantaina). Ja jos ei mitään ihan hirveetä estettä ole niin ois mahtavaa jos tämä ja tuo ruokaketju saatais pysyvästi ylös NOSTO-otsikon alle.
No samaa olen peräänkuuluttanut jo aiemmin. Mutku ei näköjään. Tosi tympeää.
 
En mä tiä, viime viikko oli jo niin takkuinen... :(

Tää ois saatava ensinnäkin toimimaan niin että joku mode sais aikaiseksi vaihdettua tuon otsikon aina kun uusi aihe tulee (eli viimeistään maanantaina). Ja jos ei mitään ihan hirveetä estettä ole niin ois mahtavaa jos tämä ja tuo ruokaketju saatais pysyvästi ylös NOSTO-otsikon alle.
Samaa mieltä.
Onko kaks viikkoa liian pitkä aika yhdelle haasteelle? Mulla kun ainakin on se ongelma, että mä en ehdi. Päivät oon töissä, ja iltasin on usein menoa, jollon ei ehdi. Kaks viikkoa tois ihmeesti lisää aikaa.
Mä haluisin osallistua, tykkään tehdä kaikkea. Mut mä en oikeesti yksinkertasesti ehdi viikon aikataululla (hankkimaan tarvikkeita), tekemään tarvittavaa juttua, jne... :/
 
Parasta olisi varmasti, jos joku aktiivisesti palstaprojektiin osallistuva perustaisi uuden ketjun, jota pystyisi itsekin päivittämään :) Valitettavasti mä ole ainakin niin kamalan kiireinen, etten edes ehdi osallistumaan saatika että muistaisin viikottain sunnuntaina käydä vaihtamassa aihetta :(
 
  • Tykkää
Reactions: emmiina

Yhteistyössä