Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

Aihe on sangen mielenkiintoinen. Ei silti tyttöjen näteistä villa- tai puuvillasukkahousuista saa helposti aikuiselle ranteenlämmittimet. Valitettavasti mulla ei ole sellaisia nyt kierrätettäväksi.

Mulla on tarjolla teille niksipirkkaohje. Sukkahousut ovat nro 1 huovutuksessa. Tarvitaan villaa (lankaa, hahtuvaa tai karstattua) ja sukkahousut. Ja yksi pesukone.


 
Mun piti osallistua, mutta tuntu koko ketju niin kuolleelle, etten sitten alkanut askarrella. Tosin en ois pahemmin ehtinytkään, me on melkeen joka päivä tällä viikolla juostu pojan kanssa lääkärissä ja kokeilla, ja loppuaika lomailtu. Jatketaanko samalla vielä ens viikko, jos tulis osallistujia?
 
Miksi tuota aihetta EI SAA MUUTETTUA OTSIKKOON? Nyt kyllä huudan, helvetti soikoon. Modet!!!

Eipä ollut aavistustakaan, että aiheena on nauha, kun otsikko puhuu vielä sukkahousuista. Ja joo, ketjun avaamallahan sen näkisi, mutta kun sitä on tottunut luottamaan siihen, että otsikko kertoo ketjun aiheesta.

Anteeksi räyhäämiseni, ärsyttää nyt ihan hirveästi modejen saamattomuus tässä kohtaa. Kun homman ei pitäisi olla mitenkään erityisen työläs kuitenkaan.
 
Ei hitto, mä teen piirakan!! :p

Nyt heti. Mä en tiedä mikä mulla on, mut mun on koko päivän, töissäkin, tehnyt koko aika mieli jotain hyvää. Kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Meinasin käydä kaupassa heti töitten jälkeen hakemassa jotain, mutten saanut aikaseks. Nyt taidan kipasta... Rahkapiirakkaa... :p
 
Viimeksi muokattu:
onko
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25757176:
Ei hitto, mä teen piirakan!! :p

Nyt heti. Mä en tiedä mikä mulla on, mut mun on koko päivän, töissäkin, tehnyt koko aika mieli jotain hyvää. Kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Meinasin käydä kaupassa heti töitten jälkeen hakemassa jotain, mutten saanut aikaseks. Nyt taidan kipasta... Rahkapiirakkaa... :p
onkohan sulla menny nyt ketjut sekaasin ? tää on käsityöketju :D
 

Yhteistyössä