E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei lopu. Vaikka joku juttu ei ois Jumalan mielenmukainen, niin ei searmo mihinkään lopu.
Jeesus vaan esitti tossa semmosen paradoksin.
Ei, vaan silloin naisen asema oli erilainen. Naisilla vaan ei oikein ollut käytännössä mahdollista erota.
Mun mielestä avioliitossa on paljon asioita, jotka on hylkäämistä ja väkivalta on yksi sellainen.
Alkuperäinen kirjoittaja elämä pilalla;29390343:pitää vaan elää yksin kaikkien eronneiden ei saa erota vaikka toinen tekisi miten pahasti ja jos eroaa niin joutuu ole yksin kun on ERONNUT = paska!sama vaikka tappaisi itsensä kun joutuu ilman puolisoa ja seksiä elämään koko loppuelämän vaikka olisi syytön eroon.
![]()
En mä ajattele noin ainakaan. Mun mielestä on ihan hyvä jos löytää jonkun uuden vaikka ero onkin valitettava asia. Tai siis se erohan on vaan ulkoinen merkki jollekin, joka on ollut käynnissä ja joka todella on se valitettava asia.
No eihän naisen nykyisin tarvitse myydä itseään jos ero tulee. Rahat jaetaan. Lapsetkin nainen usein saa itselleen.
Alkuperäinen kirjoittaja elämä pilalla;29390411:mun äiti ei eronnut vaikka sai turpaansa kun seurakunnassa kiellettiin.olen katkera. mä erosin...
Häh? Miten sä oikein ajattelet? Oisko ihan sen aikainen kulttuuri jossa avioliitto muutenkin oli liiketoimi.