Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne Nefe-joku ja Booty.
Aina semmonen tyrkkykuva joka ketjussa. Naurattaa suorastaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaa vaikka harmaana jos et muuten uskalla.
Mun ehdotus on tää bootyPeppi
Peesaan tätä. Ainoat ketjut missä hän nykyään edes on koskee omia kuvia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne Nefe-joku ja Booty.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne Nefe-joku ja Booty.
Ja mitähän tyrkkykuvia muka taas on ollut. Ihan tavallisia kuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne Nefe-joku ja Booty.
Ja mitähän tyrkkykuvia muka taas on ollut. Ihan tavallisia kuvia.
Juupa juu.
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER::wave: Kuvaa tyrkkää, Shena eestä, Shena takkaa, Shena istuu, Shena makkaa, tukkaa, tatskaa, mahhaa, selekää..........![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Booty. Ompasin nopsaan tämmösen mekkoloisen. Meni kuus minsaa, ei ollut kaavoja ja kattokaa ku tuli ihan tuurilla tosi sexy.Kattokaa, kun minä olen kaunis ja kiva. En yhtään tyrkky, koska näppäsin kuvankin ihan vaan sovitellessa siivouslook päällä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Mitä tääkin palsta olis ilman palstatyrkkyjäT.Y.L.S.Ä! Ei ois mtn eikä ketään joita arvostella ja mollata ja kehua ja kauhistella..
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Booty. Ompasin nopsaan tämmösen mekkoloisen. Meni kuus minsaa, ei ollut kaavoja ja kattokaa ku tuli ihan tuurilla tosi sexy.Kattokaa, kun minä olen kaunis ja kiva. En yhtään tyrkky, koska näppäsin kuvankin ihan vaan sovitellessa siivouslook päällä.
![]()
Harmittaako sua jotenkin, että se on nätti (myös livenä) ja että se ompelee nopeasti? osta sinäkin ompelukone.
Alkuperäinen kirjoittaja cfhjhdfhdhh:Jepujep, taas aloitettu tällainen typerä ketju harmaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No en nyt viitsi nimetä ketään poikkeuksellisesti. Antaa kaikkien kukkien kukkia tänään. Linnutkin visertää ulkona.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:En se miekään "pekkaa" pahemmaksi jää![]()
![]()
Lävistyksiä siellä, lävistyksiä täällä
Ja oottakaas vaan kun mie palailen lomilta kotiin ja saan asennettua uuden kameran ohjelman tietsikalle niin sitten saatte kauhistella miun pukeutumista![]()