Listataampa nyt sitten palstan lellikit ja parjatut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuntuupa tosi lellikiltä kun harva se päivä saan kuulla kuinka tapoin lapseni, mahassani ei pysy vauvat, mitä menin tekemään kun kesken meni, olen niin riutunut/vinosääri että keskenmenoja satelee x2.
Ihanaa olla tällainen lellikki. :whistle:

Tuntuupa tosi lellikiltä kun harva se päivä saan kuulla kuinka tapoin lapseni, mahassani ei pysy vauvat, mitä menin tekemään kun kesken meni, olen niin riutunut/vinosääri että keskenmenoja satelee x2.

Hyi helkutti, miten asiatonta paskaa olet joutunut kuulemaan!

*häpeää syvästi noin sairaiden mielten puolesta*
:(

• Tykkää
Reactions: tiiru

Ei taida moisten asiattomuuksien latelijalla olla kaikki inkkarit kanootissa,tai jos on niin soutavat kaikki eri suuntiin.
Kenenkään ei tarvitsisi tuollaista joutua kuulemaan,kyseessä kuitenkin kipeä aihe.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jassåå ja tiiru
Mä en kuulu mihinkään joukkoon. :D
Ulkonäön puolesta olen tullut parjatuksi (olen teini,pissis,duckface,ryppynaama,narkkarin näköinen anorektikko,muistutan myös katuhuoraa...)
Mutta toisaalta,itseppä olen kuvani esille laittanut..Toivon vain,että ihminen joka nuokin kommentit on näppikseltään mulle suoltanut on saanut edes hyvän mielen itselleen. :D

Yhteistyössä