Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26252783:Muistatko sillon kerran kun kävit kaupassa![]()
Joo!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26252783:Muistatko sillon kerran kun kävit kaupassa![]()
Tuntuupa tosi lellikiltä kun harva se päivä saan kuulla kuinka tapoin lapseni, mahassani ei pysy vauvat, mitä menin tekemään kun kesken meni, olen niin riutunut/vinosääri että keskenmenoja satelee x2.
Ihanaa olla tällainen lellikki.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26252842:Joo!![]()
Tuntuupa tosi lellikiltä kun harva se päivä saan kuulla kuinka tapoin lapseni, mahassani ei pysy vauvat, mitä menin tekemään kun kesken meni, olen niin riutunut/vinosääri että keskenmenoja satelee x2.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26252750:Ei mulleookukaankiltti kyllä yleensä.:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on niin palsta;26253087:Sun vaan ei pitäis täällä kommentoida, olet mode. Täytyisi olla tasapuolinen, mutta kuinka se onnistuu, kun itsekin kommentoi.
Lellikkejä: Kepsis, isämies, Tiiru