"huoh"
Tämä on sulta taas huomionhakua, miksi sun piti tulla tähänkin tekemään itseäs tykö ja jeesustelemaan.Mites se uutta tietoa oli?
Johan näitä samoja kyselyitä on ollut kymmeniä aiemminkin sinäkin aikana minkä minä palstaillut.
Minä näen tuon asian niin että kun minä rakastun, rakastun ihmiseen, en ulkoisiin ulkoisiin juttuihin kuten vaikka ulkonäköön, varallisuuteen, koulutukseen, autoon tai sukupuoleen tai muuhunkaan vastaavaan.
Kumpikin puoliosistani on (ollut) miehiä, mutta se vain asia joka sattunut menemään niin.
Jos jompikumpi olisi ollut nainen mutta muuten pohjimmiltaan sama ihminen niin tuskin se onnellinen, toimiva parisuhde olisi siitä sukupuolesta millään lailla kärsinyt.
Kerropa nyt monenko naisen kanssa oot ollut suhteessa?
Kovin vaikee kuvitella että sun kaltanen vauvakone huolis naista kumppaniks.
Jos nyt anttilan kuvastosta oot selaillut alusvaatesivuja, niin se ei susta vielä tee lepakkoa.. tai edes biitä. Mutta kun huomioo on saatava niin sitä on saatava.
Totta kai meissä jokaisessa suu bi, jos ruvetaan jeesustelemaan, mutta eiköhän tässä ketjussa ollut tarkotus hakea niitä jotka oikeesti elää ei-heterosti.