Palstan sateenkaariväki pinoon

  • Viestiketjun aloittaja Onko meitä muita?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ymmärtäisin ihmetyksen miten kahdelta homolta onnistuu lastenteko, sillä heidän prosessissaan naista tarvitaan enemmänkin kuin vain heittämään lisääntymis-solunsa likoon. Paljon monimutkaisempaa ja pidempi aikainen prosessi vaaditaan naiselta, joka suostuisi siihen, että kaksi miestä saa sitten homosuhteeseen lapsen. mutta viikonloppuna reissussa näin tällaisenkin ihmeen, että miespari työnteli lastenvaunuja. jotenkin kummassa sekin on vaan mahdollista ;)

Mutta että jonkun mielestä se kuulostaa monimutkaiselta, että saadaan miehen tuottamaa siemennestettä hedelmöittymiseen naissuhteessa :D Tätä ainetta tuottaa miljoonat miehet kivespusseissaan maapallolla kuitenkin, hassua. Miehen osuus kun ei prosessissa ole kummoinen, verrattuna naisen osuuteen. Viis siitä edustaako mitä seksuaalisuutta.
 
Ja sä olet ollut/olet ihastunut naiseen, mutta et tunnusta olevasi bi? Tämä sun tilannehan nyrjäytti tilanteen päälaelleen.
En ole 100% hetero (jos kukaan nyt ylipäänsä on), mutta koen itseni enemmän heteroksi kuin bi-seksuaaliksi. Ihan siksi, että olen monia kertoja ihastunut/tuntenut vetoa miehiin, mutta vain kerran naiseen. Jos haen vaikka treffipalstalta seuraa niin etsin nimenomaan miehiä enkä laita, että kumpikin sukupuoli käy. En pidä kovin todennäköisenä, että ihastuisin elämäni aikana enää naiseen, vaikkei se mahdotonta ole. Kyse on paljon identiteetistäkin ja siitä, miksi itsensä kokee. En mielelläni luokittele itseäni, mutta sekä heteroksi että bi-seksuaaliksi kutsuminen tuntuu vähän valheelliselta just tällä hetkellä. Mutta jos joku kokee sen tärkeäksi niin voin mä sanoa, että mussa on bi-puolikin. :)
 
"Jeps"
[QUOTE="vieras";23580474]Ymmärtäisin ihmetyksen miten kahdelta homolta onnistuu lastenteko, sillä heidän prosessissaan naista tarvitaan enemmänkin kuin vain heittämään lisääntymis-solunsa likoon. Paljon monimutkaisempaa ja pidempi aikainen prosessi vaaditaan naiselta, joka suostuisi siihen, että kaksi miestä saa sitten homosuhteeseen lapsen. mutta viikonloppuna reissussa näin tällaisenkin ihmeen, että miespari työnteli lastenvaunuja. jotenkin kummassa sekin on vaan mahdollista ;)

Mutta että jonkun mielestä se kuulostaa monimutkaiselta, että saadaan miehen tuottamaa siemennestettä hedelmöittymiseen naissuhteessa :D Tätä ainetta tuottaa miljoonat miehet kivespusseissaan maapallolla kuitenkin, hassua. Miehen osuus kun ei prosessissa ole kummoinen, verrattuna naisen osuuteen. Viis siitä edustaako mitä seksuaalisuutta.[/QUOTE]

Mistä tiedät, että se oli nimenomaan "miespari"?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23579842]Miten nainen on bi, jos on esim. elänyt kymmenen vuotta miehen kanssa? Onks hänellä sit irtosuhteita vai?[/QUOTE]

tuolla logiikalla kymmenen vuotta naisen kanssa elänyt bi-nainen on lesbo....

biseksuaalisuus muuten ei ole synonyymi irtosuhteille, polyamorialle tai pettämiselle eikä edes mikään "syy" varsinkaan sille pettämiselle. pettäminen ei ole oikeutettua, petti sitten Pertin tai Maijan kanssa. en minä lähde kokeilemaan miehen hyvännäköisiä (miespuolisia) kavereita mutta se ei varmaankaan tee minusta lesboa.
 
No voi luoja...sarjassamme seliseli-ketjut.:LOL:

Ja yllätys yllätys, taas vaihteeksi Mummeliisan, NinaTT:n ja Tytsin vuoro puolustaa itseään muuta palstaa vastaan....
Do I see a pattern here...?
 
Viimeksi muokattu:
Tuolle yhdelle ihmettelijälle... Kuinka kauan pitää olla yksiavioisessa suhteessa jotta muuttuu heteroksi/homoksi/lesboksi? Ja entä tosiaan ne, jotka eivät koskaan ole seurustelleet tahi muutoin seksuaalisuuttaan "toteuttaneet" (kerta et ilmeisesti fantasioita tai ihastuksia laske toteuttamiseksi...)

Tai kuinka kauan sinkun pitää olla selibaatissa, ettei hän enää olekaan hetero/homo/lesbo/bi, vaan muuttuu ilmeisesti aromanttiseksi aseksuaaliksi...?
 
Kuinka kiva aloitus :) Täällä hlbti-ihminen l. queer. Monogamisessa parisuhteessa samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa kahdeksan vuotta. Seksuaali-identiteetti vanhoilla termeillä biseksuaali ja uusilla pan-seksuaali, joista jälkimmäinen miellyttää enemmän binäärioppositionaalisen sukupuolinäkemyksen hylkäämisen vuoksi.
Lapsia lisää tulossa, jota varten muutto toiseen kotimaahani suunnitteilla.
 
"Anna"
Mä taidan olla jotain jostain välistä. Miehen kanssa elän, mutta naisista haaveilen seksuaalisessa mielessä. Parisuhteeseen en taas osaa itseäni naisen kanssa kuvitella.

Mieheltä ois siunaus kokeilla naista, mistä mä semmosen läydän :D
 
"mä"
se on naiset kyllä niin, että biseksuaalisuus ja homous ei oo normaalia. mies ja nainen on tarkoitettu yhteen, ei mies-mies tai nainen-nainen. ihme muotivillityskin tuntuu tuo biseksuaalisuus olevan. puistattaa oikein tuollainen...
 

Yhteistyössä