Palstan sateenkaariväki pinoon

  • Viestiketjun aloittaja Onko meitä muita?
  • Ensimmäinen viesti
keittiönorsu
mumme mumme liisa?
mitä olet mennyt tekemään?
oletko ihan imaissut naista vai?
ruoka kuva ketjun vielä sulatin, mutta että tällaista tänään?
Huh heikkaa..
tässä menee loppu ilta sulatellessa tätä tietöä
 
Alkuperäinen kirjoittaja keittiönorsu;23579139:
mumme mumme liisa?
mitä olet mennyt tekemään?
oletko ihan imaissut naista vai?
ruoka kuva ketjun vielä sulatin, mutta että tällaista tänään?
Huh heikkaa..
tässä menee loppu ilta sulatellessa tätä tietöä
Mites se uutta tietoa oli?
Johan näitä samoja kyselyitä on ollut kymmeniä aiemminkin sinäkin aikana minkä minä palstaillut.

Minä näen tuon asian niin että kun minä rakastun, rakastun ihmiseen, en ulkoisiin ulkoisiin juttuihin kuten vaikka ulkonäköön, varallisuuteen, koulutukseen, autoon tai sukupuoleen tai muuhunkaan vastaavaan.
Kumpikin puoliosistani on (ollut) miehiä, mutta se vain asia joka sattunut menemään niin.
Jos jompikumpi olisi ollut nainen mutta muuten pohjimmiltaan sama ihminen niin tuskin se onnellinen, toimiva parisuhde olisi siitä sukupuolesta millään lailla kärsinyt.
 
LN80
[QUOTE="huh";23579213]Onneks teillä ei kovin monta lasta ole, mutta toisaalta säälittää nämä sateenkaariperheiden yksinäiset lapset. Tulee aika kieroutunut maailmankuva.[/QUOTE]

Yksinäiset lapset?
No, ainakin avarampi kuin todennäköisesti sinun lapsillasi - kaikella rakkaudella.
 
"vieras"
[QUOTE="huh";23579213]Onneks teillä ei kovin monta lasta ole, mutta toisaalta säälittää nämä sateenkaariperheiden yksinäiset lapset. Tulee aika kieroutunut maailmankuva.[/QUOTE]

Millä tavoin kieroutunut? Tunnen paljon aikuisia jotka ovat eläneet lapsuutensa ilman sisaruksia ja ei heidän maailmankuvat ole mitenkään omituisia. Avaatko ajatustasi hieman?
 
[QUOTE="huh";23579249]Miten sait lapsesi, miehen kanssa normaalisti ilmeisesti kun jo tuon ikäinen? Huomasitko olevasi lesbo vasta lapsen jälkeen vai ennen sitä?[/QUOTE]

Anteeksi, mutta pakko kysyä: Miten saadaan lapsi epänormaalisti?
:D
 
"huh"
[QUOTE="vieras";23579243]Millä tavoin kieroutunut? Tunnen paljon aikuisia jotka ovat eläneet lapsuutensa ilman sisaruksia ja ei heidän maailmankuvat ole mitenkään omituisia. Avaatko ajatustasi hieman?[/QUOTE]

Ainoan lapsen todellisuus on väkisin toinen kuin sellaisen jolla on sisarus. Sitten kun ainoa lapsi kasvaa vielä kahden samaa sukupuolta olevan lapsena, on siinä lapsella kestämistä. Uskokaa pois, nää kylvöt niitetään myöhemmässä elämässä. Toivottavasi niitto on hyvää satoa, sillä yhdellekään viattomalle lapselle joka ei voi mitään sille mihin syntyy, en toivoisi mitään pahaa!
 
Marika_
Olen 35-vuotias, hetero, tutkijana yliopistolla ja kahden lapsen tasapainoinen äiti, vaikka minut kasvattikin kaksi naista. Rakastavampaa perhettä en olisi voinut kuvitella.
 
"vieras"
Bi-seksuaali 25v , 2 lasta ja miehen kanssa naimisissa. Aina kuitenkin olen ollut enempi naisiin päin =) Luulin olevani täysin lesbo, ennen kuin tapasin mieheni. Yhdenkään naisen kanssa en ole seurustellut, kiinnostus kun on ollut aina yksipuolista.
 
[QUOTE="huh";23579286]Lapsettomuushoidoilla?[/QUOTE]

Aah ok. Niinhän tällä palstalla moni tuntuu ajattelevan että heteropariskunta joka käynyt hedelmällisyyshoidoissa on saanut lapsensa epänormaalisti. Samoin tietenkin myös ne joiden synnytyksessä joitain komplikaatioita ja päädytty sektioon. Ja...
Hauska sanavalinta kuitenkin.
:)
 
"vieras"
[QUOTE="huh";23579269]Ainoan lapsen todellisuus on väkisin toinen kuin sellaisen jolla on sisarus. Sitten kun ainoa lapsi kasvaa vielä kahden samaa sukupuolta olevan lapsena, on siinä lapsella kestämistä. Uskokaa pois, nää kylvöt niitetään myöhemmässä elämässä. Toivottavasi niitto on hyvää satoa, sillä yhdellekään viattomalle lapselle joka ei voi mitään sille mihin syntyy, en toivoisi mitään pahaa![/QUOTE]

Itse en ole moiseen törmännyt, mutta en kyllä lue juurikaan psykologisia tutkimuksia. Luulisi kuitenkin että joku aikuinen ilman sisaruksia kasvanut kaveri oireilisi jotenkin.. Tuosta samaa sukupuolta olevien vanhempien tuomasta ongelmasta olen eri mieltä, mutta siitäkin väittely menee juupas-eipäs tyyliseksi. Pidetään ketju puhtaana ja iloitaan tulevasta keväästä :D
 
??
Onko yleistä, että biseksuaalinaiset elävät elämänsä miehen kanssa (kuten tässäkin ketjussa)? Harvemmin olen kuullut/tuntenut bi-naisia jotka elävät naisen kanssa? Tämä on vain kysymys, ei syytös tai mitään muutakaan negatiivista.
 
Vastaus kysymykseen
[QUOTE="huh";23579249]Miten sait lapsesi, miehen kanssa normaalisti ilmeisesti kun jo tuon ikäinen? Huomasitko olevasi lesbo vasta lapsen jälkeen vai ennen sitä?[/QUOTE]
Huomasin lesbouteni kyllä jo ihan 10 vuoden iässä... En ole ollut sängyssä miehen kanssa, jos se riittää sinulle vastaukseksi.
 
Onko yleistä, että biseksuaalinaiset elävät elämänsä miehen kanssa (kuten tässäkin ketjussa)? Harvemmin olen kuullut/tuntenut bi-naisia jotka elävät naisen kanssa? Tämä on vain kysymys, ei syytös tai mitään muutakaan negatiivista.
Minä en usko että se on sen yleisempää kuin että eläisi naisen kanssa - ainakaan enää nykyään.
Tutkimusta tosin en ole aiheesta lukenut eli perustan uskomukseni ihan vain omiin tuttaviin ja mutuun. Olen siis valmis valistumaan mikäli jollakulla luotettavaa tietoa asiasta on.
 

Yhteistyössä