ap
Niin... En tiedä tuosta, saavatko ideoita toisistaan, vai onko se vaan niin, kun muutakaan ei keksitä, niin uutta lasta putkeen.Alkuperäinen kirjoittaja juups:Niin hämää. Ja tiedätkö, oon varma että usea näistä sarjatulisynnyttäjistä on saaneet jatkuvan lisääntymistarpeensä juuri täältä. Kun kokoajan joku tuttu nikki on paksuna niin nämä vähän tyhmemmät saavat helposti idiksiä itselleen.. "mäki haluun".. Mä veikkaan että monta lasta on syntynyt ihan tän palstan "ansiosta".. ei niinkään hyvä juttu kun tietää millasille ihmisille niitä tuppaa syntymään. Sätkä huuleen ja pillifarkut jalkaan, ja uutta spermaa kohtuun. Yli 1v ei ole enää niin kiinnostava, raskaana sitä saa huomioo ja voi kertoilla tuntemuksiaan rv pinoissa ja olla tärkeenä. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toki, ja hyvä niin. Mutta tämä palsta hämää ajattelemaan, että tämä olisi joku oikea tulevaisuuden trendi.Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Luulisin, että lapsesi ottavat ennemmin mallia sinusta kuin tuntemattomista palstapersoonista. En mä ainakaan kovin huolissani ole, että mun lapsistani tulisi kouluttamattomia ja työtä vieroksuvia yhteiskunnan elättejä. Toisaalta paljon täälläkin mun mielestäni on ihan normaaleja ihmisiä, joiden kanssa keskustelen mielelläni silloin harvoin, kun nykyään palstalla käyn.