Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja aamunkoi:
no tällasen nuoren äidin korvaan noi näkemykset kuulostaa aika vanhanaikaisilta. Ihan näitä ''normaaleja'' teinejä (joilla siis ei ole lapsia), oletko yhtään katsonut kuinka moni on jäänyt tämäkin syksy ilman koulupaikkaa?
itselläni jatkuu opinnot nyt mammaloman loppuessa syksyllä, ja lukioakin suoritin keväällä niin paljon kun pystyin. Sinun luomastasi mielikuvasta voisi päätellä ettei meistä nuorista ole mihinkään ja hankimme lapsia ties keiden kanssa.
ja miksi pitää paheksua muiden elämän valintoja? joku haluaa olla kotiäiti, toinen käydä töissä, mun mielestä ne on kaikki ihan ok valintoja, jos vaan on itse onnellinen.
Ehkä oon vanhanaikainen, mutta itkisin kyllä, jos oma tyttöni saisi lapsen kesken lukion... Ja tunnen paljonkin nuoria, ihan kunnollisia, eteenpäin suuntautuvia, itselleen jonkun tulevaisuuden haluavia. Joten en tosiaan ajattele, että nuoret olisivat jotain pohjasakkaa.
Mun mielestä ei oo vaan oma valinta, jos ei koskaan halua töihin vaan haluaa vaan vetkutella kotona (enkä tarkoita kht-aikaa).
Niinhän se menee, toiset nuoret on kypsempiä ja osaa ottaa vastuuta muistakin kuin itsestään, ja HALUAA lapsen nuorena. Onneksi oma äitini ei sentään ole suhtautunut noin vanhan aikaisesti kun 19-vuotiaana sain tyttären kihlattuni kanssa
ja toi ''en tosiaan ajattele ,että nuoret olisivat jotain pohjasakkaa.'' <- tietty ajattelet nämä nämä nuorena lapsen saaneet siihen ulkopuolelle?
mistä olet päätellyt etteivät äidit halua tulevaisuutta itselleen? meidän mielestä oli parempi hankkia lapsi tähän elämäntilanteeseen kuin työkiireiden keskelle. ja täällä nuoret äidit ovat kyllä ihan yhtä ''kunnollisia, eteenpäin suuntautuvia, itselleen jonkun tulevaisuuden haluavia'' kuin muutin nuoret.
ja toi juttu kotona vetkuttelusta, kotiäitiyttä en kyllä laskis vetkutteluksi.