Ai Pena oot tehny comebackinAlkuperäinen kirjoittaja Pena:Mut jos se ottaa sit multa mun ison munan pois? Ja entäs jos mun Pirkko herää?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei kerrota sille :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pentti:Joo, mä voin työntää vielä sentin, mut entäs äljäke?
Lautatarhan mainosko olet? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Maiskis kun näyttää hyvältä.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:No nyt mä jo herutan :snotty:
Niisk, sinne meni yks yhtyjä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Hra Huuhaa:Lautatarhan mainosko olet? :kieh:
Palstan miehillä on varaa valita parhaat päältäAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Niisk, sinne meni yks yhtyjä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Hra Huuhaa:Lautatarhan mainosko olet? :kieh:
Isot silikonit tissitkö pitää olla?Alkuperäinen kirjoittaja Hra Huuhaa:Lautatarhan mainosko olet? :kieh:
Sit runkkari-reino runkkais cothiksen toosan tahtiinAlkuperäinen kirjoittaja reino44:Voisiko toosan pistää vaikka alastonsuomicomiin ?
Oi kiitos, moon ihan tyytis mun B-kuppiin. Käteensopiva sen olla pitääAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Isot silikonit tissitkö pitää olla?
Cothiksella on kivat tissit. :xmas:
Noup, mä vonkaan vaan palstalla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja runkkari-reino:Sit runkkari-reino runkkais cothiksen toosan tahtiinAlkuperäinen kirjoittaja reino44:Voisiko toosan pistää vaikka alastonsuomicomiin ?