cothis
Höpöhöpö, välissä piti vaan nukkua että jaksaa jatkaa. Tää on raskasta kun pitää olla perse pystyssä koko ajan, mutta taas jaksaa!Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Yhdyntäbileet tais jo päättyä? :xmas:
Höpöhöpö, välissä piti vaan nukkua että jaksaa jatkaa. Tää on raskasta kun pitää olla perse pystyssä koko ajan, mutta taas jaksaa!Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Yhdyntäbileet tais jo päättyä? :xmas:
Mulle se alkaa olla yks lysti, onhan tuo janoon kuolevakin tyytyväinen edes siitä yhdestä pienestä pisarasta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varsin mielenkiintoista, että ketju tyssäsi heti kun miehellä oli tarjota ISOA.
Missäpäin asustelet?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mulle se alkaa olla yks lysti, onhan tuo janoon kuolevakin tyytyväinen edes siitä yhdestä pienestä pisarasta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varsin mielenkiintoista, että ketju tyssäsi heti kun miehellä oli tarjota ISOA.
Yhtyjiä, anyone? :attn:
No kotona tietenkinAlkuperäinen kirjoittaja ???:Missäpäin asustelet?
Oijoi, anteeksi :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:TYHJENNÄ LOOTAS cothis :attn:
:hug: saatAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Oijoi, anteeksi :snotty:
.. joku sun lootaas heiluttaa..Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pena veteli Pirkkoa :hug: :hug:
Nooooh odottele vaan, kyllä joku sun lootaas heiluttaa :saint:
:saint: juu nou :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:.. joku sun lootaas heiluttaa..
*nyt reps ja kops* tippu tuoliltaAlkuperäinen kirjoittaja mies:Ei sulla olis kuvaa laittaa levitettynä siitä värkistä niin laitan itse myös kuvan?
Johan mä täällä ruinaan yhtyjiä, sehän ois jo ihan liian tyrkkyä ja epätoivoista jos mä näyttäisin omani ensinAlkuperäinen kirjoittaja mies:Ei sulla olis kuvaa laittaa levitettynä siitä värkistä niin laitan itse myös kuvan?
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:no eiköhän Pena tuu takas kun noin antelias oot