Palstan kaunettaret?

  • Viestiketjun aloittaja miss take
  • Ensimmäinen viesti
miss take
Eli ketkä ovat kauneimmat palstalaiset? :) Omasta mielestäni Grace, Booty ja sitten se yks jonka nikkiä en muista, aikamoinen kameleontti ja hänellä on kauniit lapset:)
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:p:
Björn:p panisin:p:p
Musta tuo björn ei ole minkään näköinen kun vertaan omiin suosikkeihin, mutta makuja on monia :)
Valehtelet jos väität Björnin olevan "ei minkään näköinen". Grace ja Booty ovat ihan nättejä, mutta eivät varsinaisia kaunottaria.
 
Turkilmas
Björn on aivan käsittämättömän kaunis. Voisin tuijottaa hänen kuvaansa aina vaan. Eipä tuu ihan heti edes kenestäkään julkimosta/missistä jne. jne. mieleen kauniimpaa. Tajuttoman upeat silmät :heart:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:p:
Björn:p panisin:p:p
Musta tuo björn ei ole minkään näköinen kun vertaan omiin suosikkeihin, mutta makuja on monia :)
Valehtelet jos väität Björnin olevan "ei minkään näköinen". Grace ja Booty ovat ihan nättejä, mutta eivät varsinaisia kaunottaria.
Etkö voi uskoa että ihmisillä on monenlaisia mielipiteitä? Minun silmääni björn ei ole mikää kaunotar. Booty ja Grace ovat mielestäni kauniita ja uhkuvat myös sisäistä kauneutta, toisin kuin björn.
 
Vierasmäkin
Mun mielestä se kauneus voi piillä silmissä, suussa, poskissa ja ihan missä vaan. Pelkästään ilmeessäkin. Ja poseerausilmeet yleensä poistaa kauneuden.

Itse pidän persoonallisen näköisistä ihmisistä, en taviskaunottarista. Siis jotka ovat MUN mielestä taviskaunottaria...

Mutta yhtään en osaa nimetä, koska en muista nimimerkkejä.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:p:
Björn:p panisin:p:p
Musta tuo björn ei ole minkään näköinen kun vertaan omiin suosikkeihin, mutta makuja on monia :)
Valehtelet jos väität Björnin olevan "ei minkään näköinen". Grace ja Booty ovat ihan nättejä, mutta eivät varsinaisia kaunottaria.
Etkö voi uskoa että ihmisillä on monenlaisia mielipiteitä? Minun silmääni björn ei ole mikää kaunotar. Booty ja Grace ovat mielestäni kauniita ja uhkuvat myös sisäistä kauneutta, toisin kuin björn.
Voin uskoa, mut hei oikeesti, Björn on kasvoiltaan kaunotar! Peppu-, tissi- ja vartalokuvaa tässä vielä odotellaan!:attn:

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:p:
Björn:p panisin:p:p
Musta tuo björn ei ole minkään näköinen kun vertaan omiin suosikkeihin, mutta makuja on monia :)
Valehtelet jos väität Björnin olevan "ei minkään näköinen". Grace ja Booty ovat ihan nättejä, mutta eivät varsinaisia kaunottaria.
Etkö voi uskoa että ihmisillä on monenlaisia mielipiteitä? Minun silmääni björn ei ole mikää kaunotar. Booty ja Grace ovat mielestäni kauniita ja uhkuvat myös sisäistä kauneutta, toisin kuin björn.
Voin uskoa, mut hei oikeesti, Björn on kasvoiltaan kaunotar! Peppu-, tissi- ja vartalokuvaa tässä vielä odotellaan!:attn:
No minusta hän ei ole kaunotar, toki nätti mutta minusta hän on todella persoonattoman näköinen.
Harmi kun en muista sen yhden palstailijan nikkiä:(

 

Yhteistyössä