R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:ei ole ku yks.she-na
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ai niin, nina tt on myös ja toi kuningas-p-ankka. Tai joku. Kellä on ruskea tyllihame.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ai niin, nina tt on myös ja toi kuningas-p-ankka. Tai joku. Kellä on ruskea tyllihame.
ihanase on kangasP-akka
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:tein sukuselvityksen yv:llä B)
Kiitos siitä, vastasin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rasistista ajatella ettei pelkkää suomalaista verta omaava nainen voi olla kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kaikki naiset on kaunita, kun katselee niitä 4promillen humalassa
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kaikki naiset on kaunita, kun katselee niitä 4promillen humalassa
No, ota lisää juotavaa, niin saadaan lisää kehuja!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Minä sitte ku oon parisenkymmentä kiloa laihempi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kaikki naiset on kaunita, kun katselee niitä 4promillen humalassa
Sua en kehuisi edes nukkuessani
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Minä sitte ku oon parisenkymmentä kiloa laihempi.![]()
Kaunis sä noinkin olet.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko tuo Essie juuri se ketä tarkoitin? Se joka on välillä ollut eksoottisen tumma ja välillä todella suloinen vaaleilla hiuksillaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kaikki naiset on kaunita, kun katselee niitä 4promillen humalassa
No, ei aina voi onnistaa. Menen avaamaan yyveekansion, jos sinne olisi kehuja tullut. :snotty: Toi vihree joka menee edes takas nenän alla ei oo räkää vaan herne.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kaikki naiset on kaunita, kun katselee niitä 4promillen humalassa
No, ei aina voi onnistaa. Menen avaamaan yyveekansion, jos sinne olisi kehuja tullut. :snotty: Toi vihree joka menee edes takas nenän alla ei oo räkää vaan herne.
Eikö rantapallo mahdu?
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Oi niitä on paljon! Rukoilijasirkka, Turkilmas, Wc-ankka, Lode... miten ei nyt lähe, näit on vaikka ketä! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Oi niitä on paljon! Rukoilijasirkka, Turkilmas, Wc-ankka, Lode... miten ei nyt lähe, näit on vaikka ketä! :flower:
Ai niin ja sinä! Unohdin.