Palstan kaunettaret?

  • Viestiketjun aloittaja miss take
  • Ensimmäinen viesti
tämmöset kysymykset on tosi vaikeita koska täällä on monen monta kaunista naista, ja he ovat keskenään hyvin erityyppisiä...heitä ei siis voi verrata toisiinsa, ja näin ollen kaikista kauneimpien nimeäminen on oikeastaan mahdotonta
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Aamuäree, Pesky Pixie, Tytsi89 :attn:
:D Kiitos. :D :hug: Mutta siis oletko sä nähnyt näiden muiden kuvia? :whistle: Pitäiskö sun käydä näöntarkastuksessa? :whistle: Siis en mitenkään viittaa Aamuäreeseen ja Tytsiin mutta minä.... :snotty:
Älä nyt nolostele, kaunis olet :attn:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä kävin taas äsken ihastelemassa, ei niistä silmistä saa tarpeekseen :heart:
Vooi turkilmas, tuletko vaimokseni :heart: ihastellaan toistemme silmiä aamuauringon pilkottaessa aina illan hämärtymiseen asti :)
Ihan koska vaan pakkaan kimpsut ja kampsut ja muutan asumaan silmiesi alle :heart: :heart: . ja sitten kun hämärtyy, niin laitan taskulampun päälle ja ihastelen jälleen :p .


Ja sitten on ihan pakko kysyä, että virtaako sussa jotain muuta kuin supisuomalaista verta? Olet niin eksoottisella tavalla kaunis :heart: . Lakkaan juu ihan kohta näin sekopäisesti hehkuttamasta :D. Sä vaan olet niin :heart:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja x:
must rukoilijasirkka ei oo mitenkään erityisen kaunis vaan ihan tavallinen ja yleensä kuvissa on ihan mieletön poseeraus ja meikki mutta sisäisesti on kyllä ihan kaunis.

Mun mielestä Sirkka on kaunis kuvissaan, oli hänellä sitten meikkiä tai ei. Ja mun mielestä Sirkka on mielettömän kaunis livenä, todennäköisesti myös ilman meikkiä. Hänellä on todella eloisat, ystävälliset ja kauniit kasvot ja hän on mahdottoman naisellinen kaikin puolin :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä kävin taas äsken ihastelemassa, ei niistä silmistä saa tarpeekseen :heart:
Vooi turkilmas, tuletko vaimokseni :heart: ihastellaan toistemme silmiä aamuauringon pilkottaessa aina illan hämärtymiseen asti :)
Ihan koska vaan pakkaan kimpsut ja kampsut ja muutan asumaan silmiesi alle :heart: :heart: . ja sitten kun hämärtyy, niin laitan taskulampun päälle ja ihastelen jälleen :p .


Ja sitten on ihan pakko kysyä, että virtaako sussa jotain muuta kuin supisuomalaista verta? Olet niin eksoottisella tavalla kaunis :heart: . Lakkaan juu ihan kohta näin sekopäisesti hehkuttamasta :D. Sä vaan olet niin :heart:
tein sukuselvityksen yv:llä B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:p:
Björn:p panisin:p:p
Musta tuo björn ei ole minkään näköinen kun vertaan omiin suosikkeihin, mutta makuja on monia :)
Valehtelet jos väität Björnin olevan "ei minkään näköinen". Grace ja Booty ovat ihan nättejä, mutta eivät varsinaisia kaunottaria.
Etkö voi uskoa että ihmisillä on monenlaisia mielipiteitä? Minun silmääni björn ei ole mikää kaunotar. Booty ja Grace ovat mielestäni kauniita ja uhkuvat myös sisäistä kauneutta, toisin kuin björn.
Voin uskoa, mut hei oikeesti, Björn on kasvoiltaan kaunotar! Peppu-, tissi- ja vartalokuvaa tässä vielä odotellaan!:attn:
No minusta hän ei ole kaunotar, toki nätti mutta minusta hän on todella persoonattoman näköinen.
Olet niin väärässä kuin vain voit olla.
 
hfh
Hm. Miten aikuiset ihmiset jaksaa väitellä toisten ulkonäöstä täällä? 'Toi on nätti' 'noeikä oo ihan ruma' 'on se kaunis, mut toi ei oo' 'sähän oot sokee toi on vitun ruma mut toi hottis' aargh!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä kävin taas äsken ihastelemassa, ei niistä silmistä saa tarpeekseen :heart:
Vooi turkilmas, tuletko vaimokseni :heart: ihastellaan toistemme silmiä aamuauringon pilkottaessa aina illan hämärtymiseen asti :)
Ihan koska vaan pakkaan kimpsut ja kampsut ja muutan asumaan silmiesi alle :heart: :heart: . ja sitten kun hämärtyy, niin laitan taskulampun päälle ja ihastelen jälleen :p .


Ja sitten on ihan pakko kysyä, että virtaako sussa jotain muuta kuin supisuomalaista verta? Olet niin eksoottisella tavalla kaunis :heart: . Lakkaan juu ihan kohta näin sekopäisesti hehkuttamasta :D. Sä vaan olet niin :heart:
Rasistista ajatella ettei pelkkää suomalaista verta omaava nainen voi olla kaunis.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Niin ja mun nikkini tähän ketjuun pinonneille suosittelen käymään kurkkaamassa tuota "kamalimmat kuvat"-ketjua. Saattaa mieli muuttua :D
Höpsistä! =)
 
Rukoilijasirkka
No kaikki tässä mainitut on kauniita ja sit en tiiä sanoiko kukaan tiimarivihkoo? Phoebsi on kans kivan näköinen. Ja Metsänpeitto ja sit Ice Royal ja sit oli joku ketä en muista, sillä oli joku punertava tukka ja kai vihreät silmät. Joku. Ja wicked. Ja monet muut, mutta en viitti toistaa niitä joita on jo sanottu ja loput unohdin. Essie.
 

Yhteistyössä