Palstan innoittaman tutkin eilen naapureiden verotietoja ja voi helvetti miten persaukisilla ihmisillä on omakotitaloja!!!

• Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
*
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ap kuulostat meidän naapurilta!!! :) Ei kyl asuta omakotitalossaa vaan krs.talossa ja yks naapuri tutkii kaikkien naapureiden KAIKKI mahdolliset tiedot mitä tietsikalla vaan ihmisistä käsiinsä saa ongittua:verotiedot, auton tiedot, netistä nimellä hakee jne. Hän on vain suunnattoman utelisa ja haluaa olla hyvin perillä kaikista naapureiden asioista. :) Jopa työpaikkan tiedot tarkistanut eräältä :).
Minä kans katson autojen tiedot, yleensä ovat rahoitusyhtiöiden eikä omia :)
Ap, sulla on joku sairaus..

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
kuulostaa siltä että joku on kateellinen naapureiden 300 000e talosta ;) :whistle:
;) ei oikein voida olla kateellisia.
miksette voi? :D
Koska emme ainakaan huonomassa itse asu :)
aijjaa :D
mä ainaki oon kade meidän naapurin autosta vaikka meillä on parempi ;) mut ku mä haluisin molemmat :|

:LOL:

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ap kuulostat meidän naapurilta!!! :) Ei kyl asuta omakotitalossaa vaan krs.talossa ja yks naapuri tutkii kaikkien naapureiden KAIKKI mahdolliset tiedot mitä tietsikalla vaan ihmisistä käsiinsä saa ongittua:verotiedot, auton tiedot, netistä nimellä hakee jne. Hän on vain suunnattoman utelisa ja haluaa olla hyvin perillä kaikista naapureiden asioista. :) Jopa työpaikkan tiedot tarkistanut eräältä :).
Mä olen asunut tässä jo 13 vuotta enkä edelleenkään tiedä, mitä nuo yhtä kauan naapurissa asuneet ovat edes ammatiltaan :D En muuten tiedä etunimiäkään muuta kuin sen perheen lasten etunimet.

Mä oon kattonut yhden tutun tulot :ashamed: :ashamed: Ampukaa mut. Helkkarin hyvät oli, yli 100 000.
Ja ei, ei kerrassaan mitään omaa elämää ole, tällä tiedolla mä elänkin seuraavat 2 vuotta, kunnes taas selvitän jotain uutta :D

Vieras
kuulostaa siltä että joku on kateellinen naapureiden 300 000e talosta ;) :whistle:
Näinköhän on.. Asutte kuitenkin kerrostalokaksiossa ja tienaatte vuodessa yhteensä 25 000, tosielämässä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Näinköhän on.. Asutte kuitenkin kerrostalokaksiossa ja tienaatte vuodessa yhteensä 25 000, tosielämässä.
No, tästä en jaksa alkaa kinaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Lähetä viesti VERO ETUNIMI SUKUNIMI PAIKKAKUNTA numeroon 16400 niin avot!
Eikä tarvii olla hakkeri, kun verotiedot on julkisia.
Kai se jotain maksaa? Kyllä pitää tosiaan uteliaisuus kaivella, että maksaa siitä tiedosta :D
Maksaahan se, en kyllä tiedä miten paljon!
Niin, voisi kysyä, että kuinka järkevää rahankäyttöä se mahtaa olla? :D Mutta ap:n vastaus tähän voisi hyvin olla; meillä sitä rahaa riittää kyllä tähänkin :saint:

mona
Lähetä viesti VERO ETUNIMI SUKUNIMI PAIKKAKUNTA numeroon 16400 niin avot!
Eikä tarvii olla hakkeri, kun verotiedot on julkisia.
Kai se jotain maksaa? Kyllä pitää tosiaan uteliaisuus kaivella, että maksaa siitä tiedosta :D
Maksaahan se, en kyllä tiedä miten paljon!
Niin, voisi kysyä, että kuinka järkevää rahankäyttöä se mahtaa olla? :D Mutta ap:n vastaus tähän voisi hyvin olla; meillä sitä rahaa riittää kyllä tähänkin :saint:
:D

vieras
Joo-o, tuo Fonectan palvelu maksaa suunnilleen kait 2,5 ? per onnistunut haku. Eli avioparin tiedot viideltä viimeiseltä tiedossa olevalta vuodelta maksaa 25 ?.
Sitten kun katsoo useamman naapurin tiedot, niin ihan kiva summa...

Khimaira
:eek: :eek:
Oikeesti- tutkiiko joku toisten raha- asioita ja viel autonkin maksusuunnitelman on selvittänyt :eek: :eek:
Unohditko nyt ap tarkistaa senkin, et harrastaako ne seksiä 2,5 krt viikossa ja onko lasten reimatecit mummon ostamia :saint:
Ainiin: eihän tässä uteliaisuudesta ollut kysymys :snotty: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:
:eek: :eek:
Oikeesti- tutkiiko joku toisten raha- asioita ja viel autonkin maksusuunnitelman on selvittänyt :eek: :eek:
Unohditko nyt ap tarkistaa senkin, et harrastaako ne seksiä 2,5 krt viikossa ja onko lasten reimatecit mummon ostamia :saint:
Ainiin: eihän tässä uteliaisuudesta ollut kysymys :snotty: :LOL:
Minusta ap kyllä myönsi, että uteliaisuudesta ehkä on kuin onkin kyse, mahdollisesti jopa kyyläämisestä, mutta ei kateudesta, ei toki :D

vieras
miksi verotiedot on julkisia? Just näiden korppikotkien takia toivoisi etteivät olisi.
Muuten kannatan mahdollisimman läpinäkyvää yhteiskuntaa. Tiedä minkälaisia tulkintoja meidänkin perheestä tehtäisiin verotietojen perusteella : (
täytyy toivoa, että meidän tuttavat ja naapurit eivät ole noin uteliaita.

Yhteistyössä