Palstan ärsyttävimmät neuvojat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos joku kysyy neuvoa niin eikö ole epäkohteliasta olla neuvomatta, jos on itse saman kokenut tai tietää, miten muut asian ratkaisseet? Miksi kysyä palstalla neuvoa, jos ei halua vastauksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Jos joku kysyy neuvoa niin eikö ole epäkohteliasta olla neuvomatta, jos on itse saman kokenut tai tietää, miten muut asian ratkaisseet? Miksi kysyä palstalla neuvoa, jos ei halua vastauksia?

Mutta joku voi neuvoa ärsyttävästi ja sitä ap kysyi.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Aika monet. Tää on jeesustelijoiden peesaus-palasta. Kun joku on mieltä X, niin sitten tulee peesaajat ja komppaajat. Ja sitten joku HULLU on eri mieltä, ja sitten yksi kertoo tälle HULLUlle, että se on hullu ja muut peesaavat ja komppaaavat ja alkuperäinen juttu on jo unohdettu.

Ja jos aloittaja on jeesustelijoiden mielestä väärää miestä, niin sitten on porvoosta ja PROVO ja jos joku muuta viittii vastata, niin sitten on taas peesiä ja komppia.

Eli vastaus kysymykseesi; lähes kaikki vakkarit on ärsyttäviä, Non compos mentis vaikuttaa kyllä ihan fiksulta samoin muutamat muut.

Yhteistyössä