G: Ihminen, joka saa pahimmat ja ärsyttävimmät puolesi esiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla se on mun veli. :/ Niin on ollut ihan lapsuudesta saakka. Kaikki muut ihmissuhteet ovat onnistuneet paremmin kuin hyvin. Veli saa kaikkein pahimman puoleni ja ärsyttävimmät luonteenpiirteeni esiin...häntä kohtaan tunnen enemmän negatiivisia tunteita kuin kaikkiin muihin ihmisiin yhteensä ja hänen seurassaan itsehillintäni pettää helpoiten. Kaikki virheeni ja asiat, joista tunnen häpeää/katumusta, liittyvät veljeeni. On meillä tietysti hyvätkin hetkemme, meillä on pieni ikäero ja olemme olleet aina tosi läheisiä niin hyvässä kuin pahassa. Olen usein pohtinut, mikä ihme sen oikein aiheuttaa...onkohan molemmat perineet ne samat "huonot" piirteet vai mistä mahtaa johtua...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Oma lapsi.

Näin myös ja oma mies. En olisi uskonut ennen omia lapsia millaisia tunteita he voivat saada aikaan niin hyvässä kuin pahassa :) Onneksi ne pahat tunteet ja ärsyttävät menevät ohitse yhtä pian kuin tulevat. :)

Luin kerran jutun äitistä, joka sanoi löytäneensä hermonsa vasta lasten saannin jälkeen.
Olin ilahtunut, että se taitaakin olla ihan normaalia.

Siis lapset on saanu esiin mun pahimmat piirteet. Kuin myös hyvätkin, se on pakko sanoa lievitykseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:

Sama täällä, kukaan muu ei saa mun hermoja menemään niin totaalisesti niin lyhyessä ajassa. :D Mies on uhannut lähettää meidät terapiaan setvimään välejämme...

:D Ja me ollaan menossa pojan kanssa koko viikonlopuksi mummolaan.. *huoh* Onneksi isomummi asuu naapurissa, sanoin jo sille että jos mulla palaa hermo äitiin niin me tullaan teille :saint:

Ei ole ketään tiettyä ihmistä. Yleensä hermostun, jos joku esiintyy kaikkitietävänä ilman että oikeasti tietää asiasta sen enempää kuin kukaan muukaan.

Sinänsä hyväksyn ja arvostan itseensä luottavia ihmisiä, mutta omahyväisyys silloin kun mitään katetta sille ei ole, inhottaa minua.

Yhteistyössä