B
Beep
Vieras
Onneks en oo kokenut, en varmaan selviäis hengissä![]()
Mun oli muuten heti peitettävä äsken kirjalla toi juokseva kello, meni heti keskittymiskyky. Teitkö saman?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneks en oo kokenut, en varmaan selviäis hengissä![]()
Kokemukseni mukaan on rennompi tilaisuus. Testin eri osioiden välillä voi jutella testaajan ja muiden (mahdollisten) testiin osallistujien kanssa. Ei pitäisi jännityksen nousta liian kovaksi.No jos yhtään niin painostava tilanne kun ylppäreissä niin nou tnx.![]()
Kokemukseni mukaan on rennompi tilaisuus. Testin eri osioiden välillä voi jutella testaajan ja muiden (mahdollisten) testiin osallistujien kanssa. Ei pitäisi jännityksen nousta liian kovaksi.
Mielestäni helpottaa myös, että olet (ehkä) vieraiden ihmisten seurassa, kun yo-kokeesi teet tuttujen ihmisten ympäröimänä.
Voi. Esim. omia aivosolujaan voi helposti tuhota ja se on aika tavallistakin toimintaa.Voiko ihminen tulla tyhmemmäksi?
Psykologi aikoinaan testas 134 ja nyt olenkin tuolla valtaväestön joukos...![]()
Mun oli muuten heti peitettävä äsken kirjalla toi juokseva kello, meni heti keskittymiskyky. Teitkö saman?
Minkä helvetin takia mä tekisin, vain sen takiako koska joku utelias rölli internetissä niin tahtoo? Sitäpaitsi monet mensalaisetkin itse kyseenalaistavat noi testit ja niiden tuloksien tulkitsemistavat.
Siis tuollaiset testithän kuvaavat vain yhtä älykkyyden osa-aluetta, tässä tapauksessa loogista älyä. Älykkyyttä on kuitenkin myös esim. sosiaalista-ja tunneälykkyyttä, joita tuollaiset testit eivät kerro.
Siis tuollaiset testithän kuvaavat vain yhtä älykkyyden osa-aluetta, tässä tapauksessa loogista älyä. Älykkyyttä on kuitenkin myös esim. sosiaalista-ja tunneälykkyyttä, joita tuollaiset testit eivät kerro.
Niin, esim. Tieteen kuvalehden testissä mä pärjäsin kaikessa muussa, paitsi keskittymistä vaativissa jutuista. Täysin nolla oon sillä alueella![]()