palstan älykkö?

neroja ja nörttejä mutta me muut saadaan huonot pisteet. Tulkoot ne mensan ukkelit duurareihin töihin katotaan sitten kellä siellä järkee ja kellä ei? Ykskään yliopiston proffa näyttäs miten se tehdään(kaksmieliset) ja enkä puhu pervoja:). No ne on kyllä kuolleita joten sitten en tiiä?

Mä tein ekan kerran tälläsen vastaavan joskus vuosia sitten ja about sama tulos.

Oikeestiko joku näistä jotain päättelee? Eiks se mittari jo riitä että miten on kouluissa pärjännyt?

Älykkyysosamääräsi lienee noin 126

Siten lienet älykkäämpi kuin 96 prosenttia väestöstä.

Älykkyysosamääräsi on suuntaa-antavan nettitestimme perusteella vain hieman alle Mensan pääsyrajan, mutta tuloksesi on korkea ja kannattaa tulla testiin!

Ei ollut yllätys :xmas: :D

Wow, 15/20 no sullahan meni sitten aika hyvin kummiskin!

Tein saman virheen kuin joskus ennenkin, että koska ne alkupään tehtävät on helppoja ja meni nopeasti niin katsoin että oli vasta minuutti mennyt ja olin jo tehtävässä 7. Sitten kun tuli eka mulle vaikeampi niin jäin miettimään sitä ja yhtäkkiä olin käyttänyt siihen yhteen tehtävään pari minuuttia.

Olisi pitänyt siirtyä eteenpäin niin olisi päässyt ehkä pidemmälle ennen kuin aika sitten loppui. Koska olen huomannut aiemminkin että esim tehtävä nro 10 voi olla paljon vaikeampi mulle kuin vaikka tehtävä nro 14 eli ainakaan mun kohdalla ne ei etene vaikeusjärjestyksessä eli jos on vaikea kannattaisi hypätä yli.

Mun mielestä olen saanut joskus vähän yli 140, se oli joku 20 minuutin testi ehkä?

Mun mielestäni noi nettitestit on yhtä tyhjän kanssa. Mutta se onkin vaan mun mielipiteeni.

Niistä oikeista Mensan testeistä mulla ei ole mitään käryä, en ole käynyt, enkä aio koskaan käydäkään. Mä olen tuolla kyseisellä älykkyyden saralla ihan tavis, tiedän sen ilman testejäkin.

Uteliaisuus voitti ja oli ihan pakko koittaa tota nettijuttua. Tavishan mä olen jo pelkästään tuonkin mukaan, äo siis testin mukaan noin 121, enkä ehtinyt ees kaikkiin vastaamaan. Hidas tavis. :D

Mä tein ekan kerran tälläsen vastaavan joskus vuosia sitten ja about sama tulos.

Oikeestiko joku näistä jotain päättelee? Eiks se mittari jo riitä että miten on kouluissa pärjännyt?

Mun tulos ei ainakaa vastannut sitä miten koulus pärjäsin :D Ei se todistus kerro must muuta kuin, et toisest korvasta sisään ja toisesta ulos kun ei napannut.

Yhden kerranhan sai uusia, eikös niin. :saint: Nyt sain maksimipistemäärän 135, kun vastasin kaikkiin tehtäviin. (Äsken jäi pari vastaamatta, kun aika loppui kesken.) Mutta onhan tämä hienoista huijausta silti.

[QUOTE="vieras";25167667]jos haluat oikean älykkyysosamäärän niin et usko tähän. Ne jotka uskoo ei tiedä mitään. jospa oon se palstan ÄLYKÖ oota korjaa ÄLYKKÖ:)[/QUOTE]

No mitä mä sillä edes tekisin? Sillä oikealla tuloksella? :D

Tällänen keskittymishäiriöinen reppana. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja älä vähättele;25167693:
Sähän oot tolla tuloksella todennäköisesti keskivertoa älykkäämpi. :)

Juu, älä vähättele, mulla siis tää sama tulos ja näinhän siellä lukee:

Älykkyysosamääräsi lienee noin 121

Siten lienet älykkäämpi kuin 92 prosenttia väestöstä.

Älykkyysosamääräsi on suuntaa-antavan nettitestimme perusteella jonkin verran alle Mensan pääsyrajan, mutta tuloksesi on korkea ja kannattaa tulla testiin!

Mensan jäseneksi pääsee suorittamalla valvotussa testissämme älykkyysosamäärää 131 (keskihajonnalla 15) vastaavan tuloksen, johon yltää noin 2 % väestöstä

• Tykkää
Reactions: Halikatti
Mutta jos teen testin nyt uudestaan niin siitähän saa ihan varmasti paremman tuloksen, 15 ekaa kysymystä kun on tiedossa niin ne voi vaan merkata ja käyttää loput 7 minuuttia miettimällä niitä viittä vikaa.

Eli mä käsitin että oikean Mensan testin voi tehdä maksimissaan kaksi kertaa. Eli se ei tarkoittanut tällaisia nettitestejä.

Mutta jos teen testin nyt uudestaan niin siitähän saa ihan varmasti paremman tuloksen, 15 ekaa kysymystä kun on tiedossa niin ne voi vaan merkata ja käyttää loput 7 minuuttia miettimällä niitä viittä vikaa.

Eli mä käsitin että oikean Mensan testin voi tehdä maksimissaan kaksi kertaa. Eli se ei tarkoittanut tällaisia nettitestejä.

No ei niin, mutta olen selvästi huono häviäjä.

Yhteistyössä