B
Beep
Vieras
Oletko ihan varma, ettei vituttanut jo aiemmin - kenties jo ennen testin aloittamista?
:stick:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko ihan varma, ettei vituttanut jo aiemmin - kenties jo ennen testin aloittamista?
Wow, 15/20 no sullahan meni sitten aika hyvin kummiskin!
Mun mielestäni noi nettitestit on yhtä tyhjän kanssa. Mutta se onkin vaan mun mielipiteeni.
Niistä oikeista Mensan testeistä mulla ei ole mitään käryä, en ole käynyt, enkä aio koskaan käydäkään. Mä olen tuolla kyseisellä älykkyyden saralla ihan tavis, tiedän sen ilman testejäkin.
Älykkyysosamääräsi lienee noin 126
Siten lienet älykkäämpi kuin 96 prosenttia väestöstä.
Älykkyysosamääräsi on suuntaa-antavan nettitestimme perusteella vain hieman alle Mensan pääsyrajan, mutta tuloksesi on korkea ja kannattaa tulla testiin!
Ei ollut yllätys :xmas:![]()
Mä tein ekan kerran tälläsen vastaavan joskus vuosia sitten ja about sama tulos.
Oikeestiko joku näistä jotain päättelee? Eiks se mittari jo riitä että miten on kouluissa pärjännyt?
Mä tein ekan kerran tälläsen vastaavan joskus vuosia sitten ja about sama tulos.
Oikeestiko joku näistä jotain päättelee? Eiks se mittari jo riitä että miten on kouluissa pärjännyt?
Minuakin perkuleet yrittävät värvätä testeihin, vaan en mene.![]()
No eikö kukaan laita pohjatulosta, jotta muut voi pistää paremmaksi. Sain tuosta vain 123, vetoan väsymykseen. Oikeasti se on parempi. Nyt kun tällaisella vaatimattomalla tuloksella on tuloslista avattu, niin muutkin voivat kertoa omiaan.
Minuakin perkuleet yrittävät värvätä testeihin, vaan en mene.![]()
Älykkyysosamääräsi lienee noin 126
Siten lienet älykkäämpi kuin 96 prosenttia väestöstä.
Älykkyysosamääräsi on suuntaa-antavan nettitestimme perusteella vain hieman alle Mensan pääsyrajan, mutta tuloksesi on korkea ja kannattaa tulla testiin!
Ei ollut yllätys :xmas:![]()
Uteliaisuus voitti ja oli ihan pakko koittaa tota nettijuttua. Tavishan mä olen jo pelkästään tuonkin mukaan, äo siis testin mukaan noin 121, enkä ehtinyt ees kaikkiin vastaamaan. Hidas tavis.![]()
Tällänen keskittymishäiriöinen reppana.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja älä vähättele;25167693:Sähän oot tolla tuloksella todennäköisesti keskivertoa älykkäämpi.![]()
Mutta jos teen testin nyt uudestaan niin siitähän saa ihan varmasti paremman tuloksen, 15 ekaa kysymystä kun on tiedossa niin ne voi vaan merkata ja käyttää loput 7 minuuttia miettimällä niitä viittä vikaa.
Eli mä käsitin että oikean Mensan testin voi tehdä maksimissaan kaksi kertaa. Eli se ei tarkoittanut tällaisia nettitestejä.
Samaa pohdin, ihan siltäkin kannalta, et kuinkahan piinaava se testi ois ku tiedostaa, et aika loppuu, aika loppuu, pää ei pysy kasassa, apua![]()
No jos yhtään niin painostava tilanne kun ylppäreissä niin nou tnx.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25167645:Mensan testit eikä koulumenestys ole mikään mittari, älykkyyttä voi olla muuallakin =)