Palstalta opittua numero 396.

  • Viestiketjun aloittaja Kepsis
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Mä olen oppinut tässä hiljan, että palstalla saa toivotella ihmisiä kuolemaan esim. benjihypyissä ja se on vain kriittistä keskustelua. Itse kuvittelin, että moiseen puututtaisiin välittömästi.
 
olen oppinut sen, että lasta ei saa jättää sisälle nukkumaan siksi aikaa kun viet roskapussin tai haet postin 50 metrin päästä, koska voi tulla tulipalo, tai lapsi alkaa itkemään ja säikähtää. mutta autoon hänet voit jättää huoletta nukkumaan tai vaikka valveillekin siksi aikaa, että käyt kaupassa, jossa viivyt ehkä 5-10 minuuttia, koska ei haittaa jos lapsi vähän vaikka itkeekin, ja autohan syttyy palamaan todella harvoin
 
mamaskuukkeli
Olen oppinut sen , että jos kysyt mielipidettä esim. parisuhteen asioihin saat vastauksen - JÄTÄ SE SIKA !

Jos kysyt neuvoa lasten asioissa - OLET HUONO KASVATTAJA.

Eli täällä LYÖDÄÄN LYÖTYÄ !!!!
 
[QUOTE="huoh";24401756]Tällä palstalla saa vapaasti ilkkua ja haukkua lapsettomia. Ovathan eiraskautumaankykenevät maailman alinta kurasakkia, jopa pahempia kun narkkarit.[/QUOTE]

No tämä ei kyllä pidä paikkaansa.
 
Mä olen oppinu asenteen, että mun pitäis olla jotenkin huolissani, kun lapset jotka on 12- 14 saattaa nukahtaa kaikki samaan sänkyyn illalla leffaa kattoessaan, eikä oo kaikki samaa sukupuolta tai edes sisaruksia keskenään. Niin ja ne ei sais niitä leffojakaan lomallakaan kattoa niin kauan kun halaua, vaan niillä pitäis olla nukkumaanmenoajat.
 
Kepsis
[QUOTE="huoh";24401756]Tällä palstalla saa vapaasti ilkkua ja haukkua lapsettomia. Ovathan eiraskautumaankykenevät maailman alinta kurasakkia, jopa pahempia kun narkkarit.[/QUOTE]

päinvastoin taas olen itse nähnyt lukemattomia kertoja kuinka otetaan osaa jonkun lapsettomuus-ahdinkoon.
 
Minä olen oppinut sen, että eräät täällä ovat kamalia olentoja jotka perustelevat pahoja sanomisiaan milloin sananvapaudella, milloin sillä että se on vaan mielipide. Olen siis oppinut että muutamia poikkeuksia lukuunottamatta naiset on hirveitä.
 
  • Tykkää
Reactions: HuutoYössä
"Vilukissa"
..että kotiäiti on luuseri sossuilija, yhteiskunnan elätti, jonka lapsesta/lapsista tulee eittämättä myös luusereita.

...että työssäkäyvä äiti on aivan kamala lapsensa/lapsiensa hylkääjä, joka aiheuttaa väistämättä lapselleen /lapsilleen kamalat traumat laittaessaan ne hoitoon joka pph:lle - joka on järkyttävyyden huippu - tai pk:iin - mikä on järkyttävyyden huippu.

..että onnellisista, itseään ilahduttavista asioista ei saa kirjoitella saati keskustella missään

..että ihmiset eivät missäänkoskaanmilloinkaan osaa asioida kaupassa, eivät koskaan

...että harmailijat ovat alinta törkysakkia keskustelupalstoilla, että mustat ovat itseänsä täynnä olevia tärkeilijöitä...ja että harmaat ovat aina oikeassa ja mustat huomionhakuisia...:saint:...:p...:D

...oi voi...kaikesta huolimatta äärimmäisen oppivaista ja ihanaa sunnuntaipäivää kaikille :) :wave:!
 
"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24401773:
mäkään en ole kyllä mielestäni törmännyt palstalla mihinkään lapsettomien kiusaus tai haukkumis tai pilkkaamis ketjuihin
Eräät aktivistipalstalaiset haukkuvat ja solvaavat hedelmöityshoidoissa käyvät alimpaan helvettiin ja haukkuvat hoidoin saatuja lapsia kyborgeiksi.
Ja saman porukan mielestä narkkariäiditkin ovat parempia vanhempia vain siksi, koska sellaiset ovat pystyneet lisääntymään ilman hoitoja.
Kun kerta tahattomasti lapsettomat eivät sovellu heidän mielestään ollenkaan vanhemmiksi, heitä ei ole tarkoitettu saamaan lapsia...
 
[QUOTE="huoh";24401803]Eräät aktivistipalstalaiset haukkuvat ja solvaavat hedelmöityshoidoissa käyvät alimpaan helvettiin ja haukkuvat hoidoin saatuja lapsia kyborgeiksi.
Ja saman porukan mielestä narkkariäiditkin ovat parempia vanhempia vain siksi, koska sellaiset ovat pystyneet lisääntymään ilman hoitoja.
Kun kerta tahattomasti lapsettomat eivät sovellu heidän mielestään ollenkaan vanhemmiksi, heitä ei ole tarkoitettu saamaan lapsia...[/QUOTE]

Täääh? Mitä palstaa sä oot lukenu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24401773:
mäkään en ole kyllä mielestäni törmännyt palstalla mihinkään lapsettomien kiusaus tai haukkumis tai pilkkaamis ketjuihin
En minäkään. Korkeintaan joku on hermostunut siitä, että ei saa valittaa raskaudesta tai kertoa vauva-ajan väsymyksestä ja antaa jollekin lapsettomalle "ympäri korvia". Ärsytettynä.
 
[QUOTE="huoh";24401803]Eräät aktivistipalstalaiset haukkuvat ja solvaavat hedelmöityshoidoissa käyvät alimpaan helvettiin ja haukkuvat hoidoin saatuja lapsia kyborgeiksi.
Ja saman porukan mielestä narkkariäiditkin ovat parempia vanhempia vain siksi, koska sellaiset ovat pystyneet lisääntymään ilman hoitoja.
Kun kerta tahattomasti lapsettomat eivät sovellu heidän mielestään ollenkaan vanhemmiksi, heitä ei ole tarkoitettu saamaan lapsia...[/QUOTE]

no toivottavasti nuo solvaajat pannaan kuitenkin banniin. lapsettomuus on monelle todella raskas ja kipeä asia. josta nyt ei ainakaan kenenkään tarviis alkaa päätään aukomaan
 
[QUOTE="huoh";24401803]Eräät aktivistipalstalaiset haukkuvat ja solvaavat hedelmöityshoidoissa käyvät alimpaan helvettiin ja haukkuvat hoidoin saatuja lapsia kyborgeiksi.
Ja saman porukan mielestä narkkariäiditkin ovat parempia vanhempia vain siksi, koska sellaiset ovat pystyneet lisääntymään ilman hoitoja.
Kun kerta tahattomasti lapsettomat eivät sovellu heidän mielestään ollenkaan vanhemmiksi, heitä ei ole tarkoitettu saamaan lapsia...[/QUOTE]

Eräät? Yksi, kaksi tyyppiä joita ei moni peesaile. Sen sijaan kuorossa hyssytellään kyllä maanrakoon sellainen, joka jostain valittaa ja sen joku lapseton erehtyy lukemaan ja ilmoittamaan loukkaantumisensa. Yksi ihan paras esimerkkiketju on mielessä mutta en jaksa sitä etsiä. Siinä kävi kyllä ap:ta sääliksi, kun hän ei ollut tarkoittanut kenellekään mitään pahaa mutta sai kuulla olevansa itsekäs kusipää.
 

Yhteistyössä