Palstalaisten kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku valitti jossain ketjussa laihduttamisen vaikeudesta ja tämä kyseinen emäntä avautui samasta ongelmasta silloin.Sen lisäksi on avautunut myös tuolla julkisessa rinkir-nkkausketjussa aikoja sitten paino ongelmastaan.
Ei oo paino-ongelmaa!:coffee:
Täällä mätän nytkin buffassa!:D
Otin oikein varaslähdön ruokkikselle, että on varmasti aikaa syödä!:D
tenor.gif

14764319.jpg

Tässä! Noin viisi minuuttia sitten räpäsäisin. Villakalsarit, -sukat ja kaik ja saunanpuhtoisena vaikka sit , harmaan mukaan, onkin aamulla jo paskainen.
Ihku sinä!:love: Jaaaaa villasukat!:love:
Oot vissiin kotosalla, rentouduthan kunnolla!:coffee:

• Tykkää
Reactions: r0s
Viime vuoden kesällä valitit siellä rinkir-nkkareiden suljetussa ketjussa,että olet lihonut liikaa ja sitä miten hankalaa kiloista on päästä eroon :rolleyes:
Öhm...”valitin” samalla tavalla suljetussa ketjussa kuin tuossa ketjussa mikä tuossa edellä linkattiin?:D
Ei saa vääristellä juttuja!:coffee:
Paino ei ole mulla mikään ongelma niin luulis että mun paino ei ole sinullekaan ongelma?:D

Kopautan siihen linjatapilla niin et ikinä unohda tavannesi mua. :ninja::p

Kai kypärän sisällä kaikuu kun siihen jollain takoo?
Mä voisin pusertaa ison imukupilla varustetun tekolerssin pystyyn kypärään niin erotamme Latten paremmin joukosta *tonttuhymiö tähän*

Voiskohan tehdä kansalaisaloitteen että saadaan tonttuhymiö takaisin plussalle?
Voitas kokeilla!

Tehdäänkö aloitus palastalle millaisia hymppäreitä halutaan vanhoista takaisin. Jospa moteraaterit vois sitten ystävällisesti lisätä niitä edes sen muutaman!:love:

• Tykkää
Reactions: r0s