Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Kuvaa muokattu!Kiireessä unohin koko ketjun!
On tullu kuvia!!!
Voi kun saisi itse moderoida ketjuja niin poistaisin turhat viestit!
@Moderaattorit voisi poistaa turhat mölinät ketjusta?
Tässä minä - ei ihan uusi mutta iloinen!![]()
Ei oo muokattu. On vihreet mutta ei ne tossa valossa näy. Kyllä meikattuna muistutan - omasta mielestä ainaski.Kuvaa muokattu!
Nenää paranneltu ja silmien väri muutettu.Väitit olevasi vihreäsilmäinen et ruskea!Niiin ja pistäppä tuoretta kuvaa kehiin,kehuit hiuksiesi ulottuvan alaselkään saakka,et ole yhtään myöskään sen näyttelijän näköinen.
Pistä oma ja sen näyttelijättären kuva vierekkäin ja kerro mikä kohta teissä on samaa! Onko sinun karsastusta muuten ikinä tarkistettu, silmäsi harittavat uhkaavasti eri suuntiin?Ei oo muokattu. On vihreet mutta ei ne tossa valossa näy. Kyllä meikattuna muistutan - omasta mielestä ainaski.
Saat nyt tyytyä tuohon.
Voi olla että innostun laittamaan lisääkin, mutta nyt siemailen nepsua kaikessa rauhassa - mukavaa iltaa!![]()
ei näy missään valossa ja ette kyllä muistuta kuin omassa mielikuvituksessasiEi oo muokattu. On vihreet mutta ei ne tossa valossa näy. Kyllä meikattuna muistutan - omasta mielestä ainaski.
Pistä oma ja sen näyttelijättären kuva vierekkäin ja kerro mikä kohta teissä on samaa! Onko sinun karsastusta muuten ikinä tarkistettu, silmäsi harittavat uhkaavasti eri suuntiin?
Noin nätti nainen ja silti kilo huulipunaa huulissa, jopa huulien kulmssa?Kiireessä unohin koko ketjun!
On tullu kuvia!!!
Tässä minä - ei ihan uusi mutta iloinen!![]()
Noin nätti nainen ja silti kilo huulipunaa huulissa, jopa huulien kulmssa?
Onhan, sokea reettakin sen huomaa.
Ei oo karsastusta.![]()
Ei ole kaunista, sorry. Näytä itsesi sellaisena kuin olet nyt ja lakkaa esittämästä.
Oot eka joka sanoo.Onhan, sokea reettakin sen huomaa.
Olis pitäny vissiin sun antaa valita kuva.Ei ole kaunista, sorry. Näytä itsesi sellaisena kuin olet nyt ja lakkaa esittämästä.
Ihana kuva! Susta tulee mieleen Kari Tapio.Oon mä tän vissiin ennenkin laittanu mut laitetaan uusiks. Oisko elokuulta?
Sylissäni on Kyllikki, laatikossa Luigi ja toi harmaa tottelee jos tottelee nimeä Gulliver.
![]()
Kyllä...kyllä mullaki ainut ajatus on että voiko noin kierosilimästä emäntää olla maan päällä, eihän se nää ees kävellä eteensä ku törmää jo postilaatikkoon tai lyhtypylvääseen...Kiireessä unohin koko ketjun!
On tullu kuvia!!!
Tässä minä - ei ihan uusi mutta iloinen!
![]()
Ei voi vanhan kuvan perusteella sanoa,että ON kaunis.lisbutin on tunnustanut saaneensa ekstra kiloja viime aikoina reilustiKyllä lispetti on kaunis nainen. Voi kun olisit ottanut kuvan hieman alempaa että tissukatkin näkyisi![]()
Missä on sellaista sanonut?Ei voi vanhan kuvan perusteella sanoa,että ON kaunis.lisbutin on tunnustanut saaneensa ekstra kiloja viime aikoina reilusti![]()
Joku valitti jossain ketjussa laihduttamisen vaikeudesta ja tämä kyseinen emäntä avautui samasta ongelmasta silloin.Sen lisäksi on avautunut myös tuolla julkisessa rinkir-nkkausketjussa aikoja sitten paino ongelmastaan.Missä on sellaista sanonut?![]()