pakko sun sitten kiusata väsynyttä ihmistä pirteydellä tähän aikaan illasta :stick:ja mä yritän näyttää tässä pirteältä ja nuorekkaalta...:attn:
pakko sun sitten kiusata väsynyttä ihmistä pirteydellä tähän aikaan illasta :stick:ja mä yritän näyttää tässä pirteältä ja nuorekkaalta...:attn:
kiusa se on pienikin kiusa...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22090591:pakko sun sitten kiusata väsynyttä ihmistä pirteydellä tähän aikaan illasta :stick:
Jaa että loputkin palstalaiset katoaisivat? Ei hemmetissä, en laita kuvaani ja jää sitten yksin tänne itseni kanssa keskustelemaan |OMissä helkutissa ne isot, rumat ja lihavat palstamammat on, joista aina puhutaan? Kuvia kehiin nyt!
hehe, ei ne niin vähästä säiky, mä olen laittanut montakin kuvaa itsestäni ja vieläkin porukka on (ainakin lähestulkoon) elävien kirjoissaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22090693:Jaa että loputkin palstalaiset katoaisivat? Ei hemmetissä, en laita kuvaani ja jää sitten yksin tänne itseni kanssa keskustelemaan |O
Mä muistan sun kuvan. Siis tuli vain mieleen. Se oli kiva kuva. Sinä halasit siinä koiraa. Tai sitten minä muistan ihan hemmetin väärin?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22090693:Jaa että loputkin palstalaiset katoaisivat? Ei hemmetissä, en laita kuvaani ja jää sitten yksin tänne itseni kanssa keskustelemaan |O
Muistat ihan oikeinMä muistan sun kuvan. Siis tuli vain mieleen. Se oli kiva kuva. Sinä halasit siinä koiraa. Tai sitten minä muistan ihan hemmetin väärin?
Se on kaunis kuva.Mä muistan sun kuvan. Siis tuli vain mieleen. Se oli kiva kuva. Sinä halasit siinä koiraa. Tai sitten minä muistan ihan hemmetin väärin?
Laita vaan se kuva! Kiva ois tietty nähdä uusiakin kuvia, mut kyllä tuokin kelpaa ku siinä on niin ihana mammuttikin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22090779:Muistat ihan oikein
Juu, ei vinot kasvot, vaan ihanan symmetriset.Ihana kuva Empuulla :heart:. Ja ainakin mulle uudet kasvot, kauniit sellaiset
Niin. Piritta Hagman sai aikoinaan kritiikkiä niskaansa vinoista kasvoistaan, mutta aika todella kaunis hän kuitenkin, tai ehkä jopa juuri siksi, on.Juu, ei vinot kasvot, vaan ihanan symmetriset.
Ja kuvissa ei välity sama hänestä, kuin esimerkiksi jossain telkkariohjelmissa, joissa hän on liikkuva. Ehkä ainoa kerta, kun olen ihastunut naiseen. Siis ei sillä tavalla ihastunut, mutta ymmärrätte varmaan. Hän on todella ihastuttava.Niin. Piritta Hagman sai aikoinaan kritiikkiä niskaansa vinoista kasvoistaan, mutta aika todella kaunis hän kuitenkin, tai ehkä jopa juuri siksi, on.
sanos muutaLaittakaa lukko tähän. Naisten haukkuminen on niin rumaa.
Taidan olla ainakin semmoiset 20 vuotta vanhempi!Alkuperäinen kirjoittaja ilimiselevä;22096265:Suri?
Ihan oot Tompan lapsen näkönen.