luulet vaan :stick:Rähinät loppu jo
Toivossa on hyvä elääAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22085023:luulet vaan :stick:
Uuuh, mikä bebehHahaa, uskalsin. Tosin tämä osallistuminen vaati puolen tunnin posetussession kylppärin vessassa ja 24 kuvaa, eikä lopputuloksesta kukaan tunnista mua, koska
a) vedän huolella pullaposkiani lommolle luodakseni illuusion poskipäistä
b) törötän huuliani saadakseni asiaankuuluvan duck face -effektin
c) katson viileän harkiten viistoon sivulle luodakseni vaikutelman siitä, että en ole itse napsinut kuvia itsestäni kuin 15-vuotias ja
d) kohotan kulmakarvoja saadakseni silmäni näyttämään suuremmilta
Voila!
Miulla on vähän leikkaus muuttunu tuosta kuvasta...mut ainoastaan takaa lyhentyny.Musta noi sun hiukset on just ihanat
No mie tykkään takiaisistakinTakianen sitten
Hahaa, uskalsin. Tosin tämä osallistuminen vaati puolen tunnin posetussession kylppärin vessassa ja 24 kuvaa, eikä lopputuloksesta kukaan tunnista mua, koska
c) katson viileän harkiten viistoon sivulle luodakseni vaikutelman siitä, että en ole itse napsinut kuvia itsestäni kuin 15-vuotias ja
Voila!
Mulle taas tuli heti mieleen Liv Tyler: http://liveforfilms.files.wordpress.com/2010/03/liv-tyler.jpg
Kuin 2 marjaa. Cher. (Sonny ja Cher lauluduo 1960 - 1970-luvulta.
voi kiitos Riepu, tämä päivä on ollut ihan kamala, nyt pääsi päivän ekat naurutMä en huomannutkaan, että täällä sellainenkin kuva on.
Liv Tyler tuli mullekin mieleenMulle taas tuli heti mieleen Liv Tyler: http://liveforfilms.files.wordpress.com/2010/03/liv-tyler.jpg
Anyway, todella kaunis nainen. :heart:
Hahahaha Tää kuvaus on PARAS!Hahaa, uskalsin. Tosin tämä osallistuminen vaati puolen tunnin posetussession kylppärin vessassa ja 24 kuvaa, eikä lopputuloksesta kukaan tunnista mua, koska
Voila!
Eikä vain näytä vaan se on Agelina Jolie!Amaterasu näyttää Angelina Jolielta.