Palstalaisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heedia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ärsyttää jotkut harmaat, jotka heittää ketjuihin jotain ihan täysin asiattomia kommentteja. Joku kertoo esimerkiksi jostain parisuhdekriisistä ja sitten joku tulee ja heittää esim "oot ruma ja läski, siks miehes panee toista". Noita ei tarvittas...

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29114364:
no ehdottomasti nuo harmaat, jotka ei uskalla tulla kyselemään rekkautuneena asioita, saatika aukomaan päätään muuta kuin harmaana

Sinulla on sitten aina vain hölmömpiä perusteluja. Montako rekisteröitynyttä nikkiä sinulla on ollut? Niin kauan kun ei vaadita vahvaa tunnistusta on aivan sama onko musta vai harmaa.

[QUOTE="ville";29114410]Sinulla on sitten aina vain hölmömpiä perusteluja. Montako rekisteröitynyttä nikkiä sinulla on ollut? Niin kauan kun ei vaadita vahvaa tunnistusta on aivan sama onko musta vai harmaa.[/QUOTE]

Ville Villinä taitaa olla villillä tuulella tänään.

Mun puolestani palstailkoon kukin ihan miten lystää. Jos jonkun kommentit ja provot ärsyttää, niitä ei tarvitse lukea saatikka kommentoida.

Voi että mikä lässytyksen määrä. Jos joku on ihan oikeasti mulkku niin minusta ansaitsee kuullakin siitä. Käyttäytyisi itse paremmin niin en näkisi syytä sanoa asiasta.

Voi että mikä lässytyksen määrä. Jos joku on ihan oikeasti mulkku niin minusta ansaitsee kuullakin siitä. Käyttäytyisi itse paremmin niin en näkisi syytä sanoa asiasta.

Sen voi sitten varmaan sanoa ilman henkilökohtaista haukkumista tai nimittelyä ja ihan suoraan sille kyseessä olevalle palstahenkilöitymälle?

Mutta huomaahan sen miten vaikeaa tää normaalisti live-elämässäkin on. Mennään selän takana juoruamassa niin kavereiden kesken kuin työporukoissa miten joku taas sitä ja tätä ja nyt kaikki paheksutaan, mutta päin naamaa hymyillään ja ollaan niin frendiä. Yäk.

Yhteistyössä