H
Harmaa nyt
Vieras
Niin kuka tai ketkä palstalaisista on teidän mielestä älykkäitä? Joka ei tee yhdyssanavirheitä, välimerkkivirheitä ym?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Elopompelo ja Keittis B)
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:älykkyys on muutakin kuin virheetöntä kirjoitusta, hö
Kiitos, mutta kyllä mä teen kirjoitus- ja kielioppivirheitä. Korjaan niitä vain silloin, jos virheellä voisi olla vaikutusta asiani ymmärtämiseen. En aina silloinkaan. Olen jo kohta 9 vuotta sitten huomannut sen, että näpyttelemäni koodi ei mene kääntäjästä läpi, jos siellä on kirjoitusvirheAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Elopompelo ja Keittis, minun itseni lisäksi B)
Oikeinkirjoitus ja älykkyys eivät tosin taida juurikaan liittyä toisiinsa, vaikka ihmisestä saakin tosi tahvon vaikutelman, jos hän ei osaa kirjoittaa yksinkertaisintakaan yhdyssanaa oikein (esim. liha pulla, matka laukku).
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:just joo.. mä olen lukenut suomen kieltä yliopistolla perusopintojen verran ja olen kielioppifriikkimut ei se täällä palstalla näy.. alykäshän mä en toki väitäkään olevani, erityisen...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:just joo.. mä olen lukenut suomen kieltä yliopistolla perusopintojen verran ja olen kielioppifriikkimut ei se täällä palstalla näy.. alykäshän mä en toki väitäkään olevani, erityisen...
Harva meistä kai miettii oikeinkirjoitussääntöjä kun palstalle näpyttelee. Saatikka sitä, miten lähdeviitteet tulee sijoittaa tekstiin oikealla tavalla
Mutta nämä lihapullat yms tulee tottakai ihan luonnostaan oikein.
Mäkin oon tietynlainen kielioppifriikki.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:älykkyys on muutakin kuin virheetöntä kirjoitusta, hö
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa nyt:Niin kuka tai ketkä palstalaisista on teidän mielestä älykkäitä? Joka ei tee yhdyssanavirheitä, välimerkkivirheitä ym?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:just joo.. mä olen lukenut suomen kieltä yliopistolla perusopintojen verran ja olen kielioppifriikkimut ei se täällä palstalla näy.. alykäshän mä en toki väitäkään olevani, erityisen...
Harva meistä kai miettii oikeinkirjoitussääntöjä kun palstalle näpyttelee. Saatikka sitä, miten lähdeviitteet tulee sijoittaa tekstiin oikealla tavalla
juu, kyl mäkin yhdyssanat heitän selkä rangastamut en kiinnitä pahemmin huomiota muiden virheisiin...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:just joo.. mä olen lukenut suomen kieltä yliopistolla perusopintojen verran ja olen kielioppifriikkimut ei se täällä palstalla näy.. alykäshän mä en toki väitäkään olevani, erityisen...
juu, kyl mäkin yhdyssanat heitän selkä rangastamut en kiinnitä pahemmin huomiota muiden virheisiin...
Mä joudun nyt (vuosien tauon jälkeen) kiinnittämään enemmän huomiota kieli oppiin ja oikein kirjotukseen kun oon ammatti korkea koulu opiskelia ja pitää kirjoittaa raportteja ja semmosia :xmas:
Muiden virheet ärsyttää mua vain silloin, jos koko tekstinpätkässä ei ole vahingossakaan saatu yhtään ainoaa yhdyssanaa oikein, eikä ole käytetty välimerkkiä missään kohtaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa nyt:Niin kuka tai ketkä palstalaisista on teidän mielestä älykkäitä? Joka ei tee yhdyssanavirheitä, välimerkkivirheitä ym?
Mnä itse:saint: :attn:
Oikeinkirjoitus kuuluu työhön ja kyllä aina silloin tällöin tulee vastaan suomen kielen sanoja, joista ei tiedä kirjoitetetaanko se sana miten..
Tosin täällä se ei aina ja välttämättä näy, tämä minun kirjallinen viisauteni, kun tämä on pelkkä nettisaitti, eikä varsinkaan nyt, kun kirjoitan miehen kannettavalla, jossa kursorsi saattaa hyppiä minne sattuu ja tekstiä tulee sitten sinne minne tuleekin, joten kirjaimia saattaa olla missä sattuu, sanat mitä tahansa..
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:just joo.. mä olen lukenut suomen kieltä yliopistolla perusopintojen verran ja olen kielioppifriikkimut ei se täällä palstalla näy.. alykäshän mä en toki väitäkään olevani, erityisen...
Mä joudun nyt (vuosien tauon jälkeen) kiinnittämään enemmän huomiota kieli oppiin ja oikein kirjotukseen kun oon ammatti korkea koulu opiskelia ja pitää kirjoittaa raportteja ja semmosia :xmas:
Muiden virheet ärsyttää mua vain silloin, jos koko tekstinpätkässä ei ole vahingossakaan saatu yhtään ainoaa yhdyssanaa oikein, eikä ole käytetty välimerkkiä missään kohtaa :snotty: